[3city] Gdzie dorobić pilota do bramy

Data: 2009-08-05 12:45:50
Autor: Duch
[3city] Gdzie dorobić pilota do bramy
Gdzie w Trójmieście można dorobić pilota do bramy?
Najlepiej gdzieś bliżej Gdyni.

Data: 2009-08-05 22:17:04
Autor: Jackare
Użytkownik "Duch" <tigerman@tnij.o2.pl> napisał w wiadomości news:h5bnsm$k2p$1news.task.gda.pl...
Gdzie w Trójmieście można dorobić pilota do bramy?
Najlepiej gdzieś bliżej Gdyni.

Myślę że Gdańsk Rębiechowo. Trzeba tylko sprytnie złapać pilota a potem się go jakoś do bramy dorobi: łańcuchem, cementem, gwoździami :)))))))))
--
Jackare

Napisz czy chcesz zrobić napęd na pilota czy napęd już masz i chcesz do niego dołożyć kolejnego pilota. Jeżeli tak to jaki to napęd. To dość kluczowe kwestie....

Data: 2009-08-06 08:29:52
Autor: Duch
Użytkownik "Jackare" <j@sp.de.pl> napisał w wiadomości

Napisz czy chcesz zrobić napęd na pilota czy napęd już masz i chcesz do niego dołożyć kolejnego pilota. Jeżeli tak to jaki to napęd. To dość kluczowe kwestie....

Chcę jedynie dołożyć kolejnego pilota. Producenta już nie ma, właściciel posesji rozkłada ręce i jest kicha.
Nie wiem jaki napęd, nic nie ma na obudowie.

[3city] Gdzie dorobić pilota do bramy