Gdzie dostac takie cos

Data: 2009-07-23 16:39:15
Autor: Enagem
Gdzie dostac takie cos

Uzytkownik "raviz" <ravizUSUNTO@vp.pl> napisal w wiadomosci news:h47u0p$aa0$1news.onet.pl...
Witam
Zmontowalem juz rower, do pelni szczescia brakuje mi tylko malych elementow, ktore trzymaja przedod hydrauliczny w przelotce na ramie.

Witam
Szukaj sklepu który handluje Accentem
http://velo.pl/www/produkt/?m=1&id=1553
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-07-24 21:20:50
Autor: drill
Gdzie dostac takie cos
Szukaj sklepu który handluje Accentem

i co konkretnie Koledze polecasz?
ja nie widze tam tego czego szuka...

sam tez mam w ramie kellysa przelotke dostosowana do grubych przewodow hydraulicznych i ten standardowy shimanowski jest luzny... okleilem go w miejscu mocowania tasma izolacyjna i jest ok.. dziala tak od wielu, wielu kilometrow...
choc fakt, ze fajniej miec cos lepiej wykonanego niz tasma ;-)

pzdr

Data: 2009-07-25 21:56:30
Autor: raviz
Gdzie dostac takie cos
drill wrote:
Szukaj sklepu który handluje Accentem

i co konkretnie Koledze polecasz?
ja nie widze tam tego czego szuka...

To prawda - przejrzalem oferte accenta i nie znalazlem potrzebnego elementu.
Widze, ze to mocno deficytowy towar... jak narazie zadowole sie paskami,
az znajde gumowa rurke o odpowieniej srednicy.
Zdroweczko

Gdzie dostac takie cos