Gdzie glosowac jak ma sie tymczasowy meldunek ?

Data: 2009-06-07 17:10:34
Autor: Fantom
Gdzie glosowac jak ma sie tymczasowy meldunek ?
Witam
Zonka ma meldunek tymczasowy na 2 lata w innym miejscu niz ja obecnie. Bylem dzisiaj na glosowaniu i widzialem, ze jest tez tam na liste wpisana. Czy mam rozumiec, ze jak pojdzie u siebie to nie bedzi emogla zaglosowac ??

Fantom

Data: 2009-06-07 19:45:14
Autor: SDD

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:h0gld9$h5u$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Podziwiam, ze jestes tak bardzo zachwuycony polska demokracja, ze postanowiles nie dac jej czerwonej kartki i zostac w domu :)
Skoro jest na lisci ei nie jest wykreslona, to znaczy, ze u siebie nie bedzie mogla zaglosowac. W kazdych wyborach jest inaczej pod tym wzgledem :) Trzeba by zajrzec do ordynacji.

Pozdrawiam
SDD

Gdzie glosowac jak ma sie tymczasowy meldunek ?