Krzysiek <bezmaila@o2.pl> wrote:
W panelu klienta wy??czy?em wszelkie filtry anty spamowe, wszystko.
A wczoraj znowu nowy klient (pierwszy raz mia? mi z?o?y? zamówienie) ?e nie
ma towaru... Ja na to, ?e ?aden mail nie dotar?. Klient wysy?a jeszcze raz
maila na adres firmowy i na darmow? skrzynk? na o2.pl. Na firmowy nie
dociera a na o2.pl owszem. Zg?aszam to do Az.pl. Mam odpowied?, ?e klient
wys?a? maila (te? z firmow? domen?) z serwera (na poczta.onet.pl) który jest
wpisany na jak?? tam list? antyspamow? i pomimo tego, ?e ja mam odhaczone
filtry antyspamowe to ich serwer i tek maila odrzuci? ze wzgl?dów
bezpiecze?stwa. I, ?e wszyscy którzy ?wiadcz? us?ug? hostingu korzystaj? z
takich filtrów.
http://www.komrel.net - jak odhaczysz wszystko to dojdzie :P
Poza tym tani przy prostych stronach.
Fr.