[WAW] Gdzie i jakie rekawice

Data: 2009-08-10 16:01:39
Autor: James
[WAW] Gdzie i jakie rekawice
"Jaro" wrote...
niestety zaczynam odczuwac niedogodnosci rekawic "do wszystkiego". Po 1 godzinie placu zaczynaja sie pojawiac odciski itd itp.

Czy ktos z wawy, ewentualnie wysylkowo moze mi polecic jakies w miare dobre rekawice, do szkolenia i potem do jazdy na wlasnym motocyklu (max 500 na

Jesli chcesz nowe to szukaj w sklepach o ktorych pisza inni. Jesli interesuja Cie uzywane w dobrym stanie to (uwaga SPAM) moge swoje zaproponowac. Teknic w dobrym stanie, nie zniszczone i jestem z okolic wawy. W miescie czesto bywam, wiec mozemy sie spotkac na obejrzenie i przymiarke. To jest ostatnia czesc jaka mi zostala z pelnego stroju... mam je na Allo tu:
http://allegro.pl/item704921052_rekawice_teknic_m_super_stan_czarne_wawa.html

Pozdro
--
James