Gdzie i za ile

Data: 2012-03-19 12:22:59
Autor: Majka
Gdzie i za ile
Szukam innej lokaty niż te popularne. Innej w znaczeniu: nietypowy okres.
Chciałabym zdepeonować pieniądze na krócej niż trzy miesiące, pieniądze będę potrzebowała na 7 lub 8 czerwca. W grę więc wchodzą lokaty na 2 miesiące, lub na 1 miesiąc i odnowienie.
O lokacie osiemdziesiąt kilka dni nie marzę - nikt takiej dla moich 10 tysięcy nie uruchomi.

Gdzie dziś warto założyć lokatę na 1 miesiąc (+1 kolejny), lub na 2 miesiące?
Internetowy Getin oferuje na minimum 3 miesiące, nie ma krótszych.
Jest jakiś bank, gdzie te pieniądze dadzą kilka procent, zamiast leżeć w domu lub na eMaxie?

A może poszukać czegoś innego? Kupić Euro - i sprzedać w pierwszych dniach mistrzostw? Czy to dobry pomysł? Pewnie spread zje cały zysk, o ile ten w ogole wystąpi...

Majka

Data: 2012-03-19 13:08:04
Autor: xbartx
Gdzie i za ile
Dnia Mon, 19 Mar 2012 12:22:59 +0000, Majka napisał(a):

Szukam innej lokaty niĹź te popularne. Innej w znaczeniu: nietypowy
okres. Chciałabym zdepeonować pieniądze na krócej niż trzy miesiące,

Zobacz na aktualną ofertę Alior
http://www.lokata.aliorbank.pl/
bo możesz ją sobie dostosować idealnie do swoich potrzeb.

--
xbartx

Data: 2012-03-19 13:09:34
Autor: xbartx
Gdzie i za ile
[...]

Lepiej się w ruletkę nie baw, bo nie wiadomo czy dobrze obstawisz ;)

--
xbartx

Data: 2012-03-19 13:36:58
Autor: Tomasz Chmielewski
Gdzie i za ile
On 03/19/2012 01:22 PM, Majka wrote:
[...]

neobank, 9% na 2 miesiace?

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2012-03-19 23:52:34
Autor: Iksinski
Gdzie i za ile

Użytkownik "Majka" <majabezjaja@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jk78f3$1mr$1inews.gazeta.pl...

A może poszukać czegoś innego? Kupić Euro - i sprzedać w pierwszych dniach
mistrzostw? Czy to dobry pomysł? Pewnie spread zje cały zysk, o ile ten w
ogole wystąpi...

Tak z ciekawości... Dlaczego Euro miałoby wg Ciebie pójść w górę, a nie spaść w pierwszych dniach mistrzostw?

Bo tak na chłopski rozum, to ja bym się podziewał, że cena spadnie. W końcu te miliony kibiców przywiezie kontenery papierków i będzie je chciało szybko zbywać na prawidłowy środek płatniczy... ;-) Podaż/popyt i te sprawy, teraz walutę obcą każdy może u nas kupić i to nie jest towar, o który ludzie będą się bić. ;-)

Data: 2012-03-21 13:02:59
Autor: Majka
Gdzie i za ile
Iksinski <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał(a):
> [...]

Tak z ciekawości... Dlaczego Euro miałoby wg Ciebie pójść w górę, a nie spaść w pierwszych dniach mistrzostw?

Nie napisałam, że Euro pójdzie w góre.
Gdyby poszło w góre, to może zanotowałabym zysk, jednak to poddałam w wątpliwość pisząc (o zysku) "o ile ten w ogole wystąpi...".

Majka

Data: 2012-03-21 14:27:54
Autor: Iksinski
Gdzie i za ile

Użytkownik "Majka" <majabezjaja.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkcji3$aef$1inews.gazeta.pl...

Nie napisałam, że Euro pójdzie w góre.

Biorąc pod uwagę tą opcję i wiążąc ją z wydarzenim pod tytułem Euro, to jednak jakieś przesłanki miałaś, że taka opcja jest prawdopodobna.
Mnie interesuje, na czym je oparłaś.

Gdyby poszło w góre, to może zanotowałabym zysk, jednak to poddałam w
wątpliwość pisząc (o zysku) "o ile ten w ogole wystąpi...".

J.w.

Gdzie i za ile