Gdzie ją wywozimy?

Data: 2020-11-11 10:52:32
Autor: Kviat
Gdzie ją wywozimy?
https://oko.press/protestowala-przeciw-czarnkowi-policjant-rzucil-ja-na-ziemie-przeciagnal-do-radiowozu/

To było tradycyjne przekroczenie uprawnień, czy zwykłe przestępstwo?
Fałszowanie protokołu, to też przekroczenie uprawnień?

Robili to z własnej woli, czy na rozkaz? (Tak, wiem, dla normalnego człowieka nie ma różnicy, ale ciekawe jak się będą tłumaczyć, gdy ci wyżej wyprą się, że wydawali takie rozkazy).

Zapewne to taki incydentalny przypadek, jak pedofilia w kościele, a nie powszechność wśród milicjantów. I pewnie liczą na to, że skoro funkcjonariuszom w czarnych sukienkach przez tyle lat uchodziło na sucho, to im też się uda do późnej starości. Też nie zauważyli, ze czasy się zmieniły...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-11-11 11:24:44
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 11.11.2020 o 10:52, Kviat pisze:
https://oko.press/protestowala-przeciw-czarnkowi-policjant-rzucil-ja-na-ziemie-przeciagnal-do-radiowozu/ To było tradycyjne przekroczenie uprawnień, czy zwykłe przestępstwo?

Przypierdalsz się. Przeprowadzili ją na drugą stronę ulicy.

--
Shrek

Data: 2020-11-11 15:46:44
Autor: Kviat
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 11.11.2020 o 11:24, Shrek pisze:
[...]

Złośliwie blokując przejazd jakiemuś kierowcy, który mógłby akurat jechać po cebulę dla teściowej. Blokując tak ulicę, to oni nie przekonają do siebie kierowców. Przeprowadzali ją chociaż na przejściu dla pieszych?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-11-11 16:58:59
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 11.11.2020 o 15:46, Kviat pisze:
[...]

Skalibruj sobie żenometer - bo powinien ci wyjebać poza skalę. Ironia to była.

--
Shrek

Data: 2020-11-12 08:36:11
Autor: Kviat
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 11.11.2020 o 16:58, Shrek pisze:
[...]

Mój działa prawidłowo. To Twój się popsuł :)

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-11-12 16:38:40
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 08:36, Kviat pisze:

[...]

No dobra -skoro tak, to przepraszam.

--
Shrek

Data: 2020-11-12 13:00:36
Autor: Olin
Gdzie ją wywozimy?
Dnia Wed, 11 Nov 2020 10:52:32 +0100, Kviat napisał(a):

To było tradycyjne przekroczenie uprawnień, czy zwykłe przestępstwo?
Fałszowanie protokołu, to też przekroczenie uprawnień?

Dużo czytam na tej grupie o prowokacjach, więc spodziewam się i tym razem
podobnych klimatów.
Wczoraj w Warszawie znowu nazipałkarze padli ofiarą lewackiej prowokacji.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-12 20:10:58
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fabb460$0$536$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dlatego trzeba od dolu - przekroczenie uprawnien, skazac, a potem niech ma pretensje do przelozonych.

Zapewne to taki incydentalny przypadek, jak pedofilia w kościele, a nie powszechność wśród milicjantów.

Ile bylo tych protestow ostatnio ? A ile zatrzymanych ?
Tylko widac Czarnek ma lepsze chody :-)

Ale ale ... jak to jest, ze przypadkowa kobieta wkrotce po zdarzeniu ma adwokata z pelnomocnictwem podpisanym przez osobe najblizsza ?

I pewnie liczą na to, że skoro funkcjonariuszom w czarnych sukienkach przez tyle lat uchodziło na sucho, to im też się uda do późnej starości. Też nie zauważyli, ze czasy się zmieniły...

Na pewno ? Gulbinowiczowi zakazali ... pochowku w katedrze ...

J.

Data: 2020-11-12 20:21:52
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 20:10, J.F. pisze:

Dlatego trzeba od dolu - przekroczenie uprawnien, skazac, a potem niech ma pretensje do przelozonych.

Dlatego nic takiego się nie stanie. Kulsony mają powiedziane, że mają służyć władzy, a władza zapewnia im bezkarność - taka zymbioza. Chyba że ktoś się da nagrać i nie da się zamieść pod dywan, to wtedy jakaś symboliczna kara - ale to za jakieś spektakularne sprawy typu torturowanie na śmierć w kiblu a nie wywiezienie kogoś suką.

Ale ale ... jak to jest, ze przypadkowa kobieta wkrotce po zdarzeniu ma adwokata z pelnomocnictwem podpisanym przez osobe najblizsza ?

A nie jest tak, że są prawnicy co pro publico bono właśnie takiej pomocy udzielają?

--
Shrek

Data: 2020-11-12 21:43:21
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fad8b4d$0$505$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Od poczatku swiata...

Chyba że  ktoś się da nagrać i nie da się zamieść pod dywan, to wtedy jakaś

A kamer teraz pelno ... ale nie na mundurach ...

[...]

Ale rzekomo mial upowaznienie od osoby najblizszej, wiec cos tu nie tak ...
a adwokat z urzedu nie przysluguje ?

J.

Data: 2020-11-12 22:17:01
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 21:43, J.F. pisze:

Dlatego nic takiego się nie stanie. Kulsony mają powiedziane, że mają służyć władzy, a władza zapewnia im bezkarność - taka zymbioza.

Od poczatku swiata...

Dokładnie - czasem mniej czasem bardziej bezczelnie.

Chyba że  ktoś się da nagrać i nie da się zamieść pod dywan, to wtedy jakaś

A kamer teraz pelno ... ale nie na mundurach ...

Psujo siem, płyty penkajo...

A nie jest tak, że są prawnicy co pro publico bono właśnie takiej pomocy udzielają?

Ale rzekomo mial upowaznienie od osoby najblizszej, wiec cos tu nie tak ...

Pierwszy link po wpisaniu "protesty prawnicy"

https://katowice.wyborcza.pl/katowice/7,35063,26438136,slascy-adwokaci-wspieraja-protestujacych-niczego-nie-podpisywac.html

A tam nr telefonu, dalej pokierują.

a adwokat z urzedu nie przysluguje ?

A na tym etapie przysługuje?

--
Shrek

Data: 2020-11-13 00:44:49
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fada64a$0$507$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 12.11.2020 o 21:43, J.F. pisze:
a adwokat z urzedu nie przysluguje ?

A na tym etapie przysługuje?

A jesli nie znam nr do adwokata i nie mam osoby najblizszej, to ochrona prawna mi sie nie nalezy ?

J.

Data: 2020-11-13 06:59:18
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 13.11.2020 o 00:44, J.F. pisze:

A na tym etapie przysługuje?

A jesli nie znam nr do adwokata i nie mam osoby najblizszej, to ochrona prawna mi sie nie nalezy ?

Umówimy się, że adwokat z urzędu to na ogół żadna ochrona. Ale adwokat z urzędu to się należy chyba dopiero w sądzie, a i to jak udowodnisz, że jesteś patolem bez środków do życia.

--
Shrek

Data: 2020-11-12 21:00:39
Autor: Kviat
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 20:10, J.F. pisze:

Zapewne to taki incydentalny przypadek, jak pedofilia w kościele, a nie powszechność wśród milicjantów.

Ile bylo tych protestow ostatnio ?

Za mało?
Wystarczająco dużo żeby normalny człowiek mógł zaobserwować co kulsony odpierdalają.
Ale oczywiście ty jak zwykle masz problem z interpretacją rzeczywistości.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-12 21:36:50
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fad9469$0$6332$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Mnie sie tam wydaje, ze do tej pory policjanci jakos nie interweniowali, a wrecz chronili te kobiety.

Wiec jesli sie nie myle, to:
-przypadek mozna by nazwac incydentalnym,
-ciekawym co sie stalo tym razem ...

J.

Data: 2020-11-12 22:18:07
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 21:36, J.F. pisze:

Wiec jesli sie nie myle, to:
-przypadek mozna by nazwac incydentalnym,
-ciekawym co sie stalo tym razem ...

Wyszło nowe "zarządzenie" komendanta.

--
Shrek

Data: 2020-11-12 21:10:47
Autor: Kviat
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 20:10, J.F. pisze:

Ale ale ... jak to jest, ze przypadkowa kobieta wkrotce po zdarzeniu ma adwokata z pelnomocnictwem podpisanym przez osobe najblizsza ?

To może dziwić tylko oszołomów.
Normalni ludzie już wiedzą co kulsony odpierdalają i są przygotowani.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-11-12 21:34:08
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fad96c8$0$6332$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I co - tak wychodzac z zakladu fryzjerskiego wreczaja upowaznienie dyzurnemu adwokatowi?

Ale zaraz, przeciez nie tak - adwokat dostal od osoby najblizszej.
Czyli zobaczyl jak zatrzymuja osobe, ustalil oko personalia, przebil sie przez te korki i zablokowane przejscia do osoby najblizszej, uzyskal upowanienie i pojechal przez korki szukac komisariatu ?

Powrotu do zdrowia życzę.

No wlasnie ... czy aby na pewno mnie ?
Ale moze w Warszawie inne zwyczaje :-)

J.

Data: 2020-11-12 22:19:27
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 21:34, J.F. pisze:

[...]

Na odwrót - osoba najbliższa wykonała telefon na "infolinie alarmową" i dalej adwokat załatwił resztę, łącznie z pełnomocnictwem.

--
Shrek

Data: 2020-11-12 23:33:53
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fada6dc$0$507$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jest to jakis pomysl ... dobrze zorganizowani jestescie w tej Warszawie, ze wszyscy znaja telefon infolinii :-)

J.

Data: 2020-11-13 07:02:16
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 12.11.2020 o 23:33, J.F. pisze:

Jest to jakis pomysl ... dobrze zorganizowani jestescie w tej Warszawie, ze wszyscy znaja telefon infolinii :-)

Nie wiem jak inni - ja nie znałem i znalazłem na szybkości jakiś do was na śląsk - co prawda górny ale zawsze;) Zakładam, że jakbym tam zadzwonił to by mnie pokierowali gdzieś do lokalnych ze stolicy.

--
Shrek

Data: 2020-11-13 13:06:19
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fae2165$0$6336$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To znajdz w kajdankach

na śląsk - co prawda górny ale zawsze;) Zakładam, że jakbym tam zadzwonił to by mnie pokierowali gdzieś do lokalnych ze stolicy.

Moze, a moze by sie okazalo, ze nie dziala, albo ze adwokat potrzebuje 4h na dojazd :-P

J.

Data: 2020-11-13 15:10:07
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 13.11.2020 o 13:06, J.F. pisze:

Nie wiem jak inni - ja nie znałem i znalazłem na szybkości jakiś do was

To znajdz w kajdankach

Zakładam, że dzwonię do osoby najbliższej i ona załatwia dalej.

na śląsk - co prawda górny ale zawsze;) Zakładam, że jakbym tam zadzwonił to by mnie pokierowali gdzieś do lokalnych ze stolicy.

Moze, a moze by sie okazalo, ze nie dziala, albo ze adwokat potrzebuje 4h na dojazd :-P

Nie bardzo rozumiem do czego dążysz. Że podejrzane jest, że komuś udało się skorzystać z ustawowego prawa do obrony?

--
Shrek

Data: 2020-11-13 15:24:31
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fae93bb$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 13.11.2020 o 13:06, J.F. pisze:
Nie wiem jak inni - ja nie znałem i znalazłem na szybkości jakiś do was

To znajdz w kajdankach

Zakładam, że dzwonię do osoby najbliższej i ona załatwia dalej.

Zakladajac, ze jest biegla w tych internetach i szybko sobie znajdzie ...

[...]

Raczej mam tradycyjne watpliwosci co do pismackiej tworczosci - co tam jest faktem, a co fantazją.

Kwestia czasu z jednej strony, i postepowania policjantow z drugiej strony - widac nie utrudniali jakos bardzo, wbrew sugestiom.

No i kwestia organizacji - sprawa swieza, jak widac znalazles szybko telefon na Slask ... a oni znali numery do Warszawy ?
Moze i znali ...

J.

Data: 2020-11-13 15:37:31
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 13.11.2020 o 15:24, J.F. pisze:

Zakładam, że dzwonię do osoby najbliższej i ona załatwia dalej.

Zakladajac, ze jest biegla w tych internetach i szybko sobie znajdzie ..

Myślę, że większość zna kogoś kto googla ogarnie.

[...]

Akurat w tym miejscu, że adwokat się znalazł to mi rzeczywistość nie trzeszczy.

Kwestia czasu z jednej strony, i postepowania policjantow z drugiej strony - widac nie utrudniali jakos bardzo, wbrew sugestiom.

Z opisu wynika. ze jednak trochę utrudniali.

No i kwestia organizacji - sprawa swieza, jak widac znalazles szybko telefon na Slask ... a oni znali numery do Warszawy ?
Moze i znali ...

Podejrzewam, że znają.

Masz - 43 sekundy
722 196 139

--
Shrek

Data: 2020-11-13 16:04:04
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fae9a27$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale ma to byc osoba najblizsza ... no dobra, o kazdej mozna powiedziec, ze najblizsza :-)

[...]

W to nie watpie.
Tylko tak srednio mi sie czas zgadza ... o ktorej zatrzymali, kiedy dowiezli na posterunek, kiedy dali telefon do przyjaciela, osoba moze dobrze zorientowana i szybko znalazla telefon, adwokat pogonil, papier dostal, pojechal na posterunek ... i ktora moze byc godzina ?

Kwestia czasu z jednej strony, i postepowania policjantow z drugiej strony - widac nie utrudniali jakos bardzo, wbrew sugestiom.

Z opisu wynika. ze jednak trochę utrudniali.

O ile opis prawdziwy ...

[...]

a tak z nieco innej beczki
https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-gdy-policja-zatrzyma-cie-na-protescie-zadzwon-do-adwokata-oto-lista-prawnikow-ktorzy-ci-pomoga/ar/c1-15259334

dzwonic od razu na uniwerek, czy probowac prawnikow po kolei ?

J.

Data: 2020-11-13 16:51:04
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 13.11.2020 o 16:04, J.F. pisze:

[...]

Myślę, że w niskie kilka godzin do ogarnięcia. Raczej ci prawnicy co w akcji pomocy protestantom uczestniczą są przygotowani w czasie protestów "stoją w blokach".

Z opisu wynika. ze jednak trochę utrudniali.

O ile opis prawdziwy ...

O ile. Ale dziwnym trafem jak dziennikarze podrążą, to zawsze okazuje się, że z takimi sprawami jest coś na rzeczy.

[...]

Ja bym zadzwonił bezpośrenio - gdzieś tak do 8 od końca najpierw (niska szansa, że już zajęty).

--
Shrek

Data: 2020-11-14 00:00:09
Autor: J.F.
Gdzie ją wywozimy?
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5faeab64$0$6331$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

I niskie kilka godzin mamy do dyspozycji ...

[...]

Albo jak w radiu Erewan.

[...]

Warszawa duze miasto, moze lista dluzsza, ale ... ponoc po protestach u Czarnka policja zatrzymala dwie kobiety, co pasuje do "przypadek incydentalny", ale juz na marszu patriotow bylo chyba  kilkadziesiat .... i lista by nie starczyla :-)
I co ma prawnik robic - jechac po drugie upowaznienie, czy spieszyc do pierwszego klienta ?

https://strajk.eu/policja-juz-nie-taka-mila-zatrzymania-na-protescie-przeciwko-ministrowi-czarnkowi/

"Podczas protestów organizatorzy wielokrotnie informowali uczestników o ich prawach i procedurach podczas ewentualnego zatrzymania. - Zawsze miejcie numer do pomocy prawnej na ręce, zapisany niezmywalnym markerem, i kiedy was zgarniają krzyczcie głośno swoje imię, ktoś na pewno usłyszy i znajdziemy was. I pamiętajcie, nigdy nie będziesz szła sama!""

Wytatuowac sobie ?

A tak w zasadzie - Robert moze wytlumaczy, ale jak dlugie zatrzymanie jest uzasadnione ?
Skoro zarzut jest zniewazenie funkcjonariusza, to na moj gust ustalic tozsamosc, przedstawic zarzuty czy jako to sie tam nazywa i kopa za brame, a reszta to juz przekroczenie uprawnien
:-P

J.

Data: 2020-11-14 08:51:21
Autor: Shrek
Gdzie ją wywozimy?
W dniu 14.11.2020 o 00:00, J.F. pisze:

> [...]

Myślę, że w niskie kilka godzin do ogarnięcia.
 > I niskie kilka godzin mamy do dyspozycji ...

Więc co budzi twoje wątpliwości?

O ile. Ale dziwnym trafem jak dziennikarze podrążą, to zawsze okazuje się, że z takimi sprawami jest coś na rzeczy.

Albo jak w radiu Erewan.

Każdy ocenia sam. Ja tam nie wierze kulsonom... jak psom;) Za dużo było przypadków kiedy w sposób oczywisty i bez skrępowania lecieli w chuja, na zasadzie "wszyscy wiedzą, że kłamiemy, ale chuja nam zrobicie". Teraz zbierają tego plony.

[...]

Z drugiej strony komisariatów jest kilkanaście, więc po kilku na komisariat starczy:P

I co ma prawnik robic - jechac po drugie upowaznienie, czy spieszyc do pierwszego klienta ?

Sądzę, że to upoważnienie to aktywiści załatwiają.

[...]

Zasadniczo masz rację. Ale robert powie, że przecież nie muszą cię zatrzymać pod prawdziwym zarzutem a jedynie zarzutem. Mogą też w międzyczasie badać zarzuty z tak zwanej dupy. Najwyżej się umorzy...

--
Shrek

Gdzie ją wywozimy?