Gdzie [Wro] / jakie buty SP D ? Klamry ? Rzepy ? Sznurówki ? :)

Data: 2009-07-28 19:25:10
Autor: Maciek \"Sołtys\"
Gdzie [Wro] / jakie buty SP D ? Klamry ? Rzepy ? Sznurówki ? :)
Dżejm pisze:

Co jeszcze warto odwiedzić ?

pozdro

niestety nie w wro
kupiłem za 399 buty Northwave Lizard na rzepy z genialnie twardą podeszwa i super wentylacją.
polecam mocno !!

http://lato.bikershop.pl/PList.aspx?id=1284

sklep sie ostatnio mocno poprawił więc nie podejrzewam kłopotów z wymianą jeśli nie podpasuje ci rozmiar.
A co do butów - na prawdę warto.
wcześniej jeździłem w adidasach turystycznych na sznurki plus rzep. z miękką podeszwą. Oprócz chodzenia - niebo a ziemia.
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-07-28 15:10:29
Autor: pw
On 28 Lip, 19:25, "Maciek \"Sołtys\"" <solty...@op.pl> wrote:

[...]

Też mam i też gorąco polecam. Wentylacja jest świetna.

Pozdro,
pw

Data: 2009-07-28 19:44:25
Autor: dziki
Użytkownik ""Maciek \"Sołtys\""" <soltys_3@op.pl> napisał w wiadomości news:h4nc9i$ear$1inews.gazeta.pl...

http://lato.bikershop.pl/PList.aspx?id=1284

sklep sie ostatnio mocno poprawił więc nie podejrzewam kłopotów z wymianą jeśli nie podpasuje ci rozmiar.

moze sam northwave sie poprawil. Mialem 2 pary NW; jak mi pekla podeszwa po 2 latach to stwierdzilem, ze przypadek. Kupilem 2gie, 2 lata i podeszwa peknieta tak samo.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-28 21:39:19
Autor: Maciek \"Sołtys\"
dziki pisze:

[...]

Pisałem o obsłudze której jakość była mocno dyskusyjna.
Co do butów... Nie strasz.
Adidasy wytrzymały 9 lat w każdych warunkach.
Te kupiłem na dużo więcej niż 2 lata.
--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-07-29 00:41:05
Autor: Dżejm
[...]

Moje Adidasy też już mają z 6 lat i mi się znudziły ;). Góra rzeczywiście nie do zdarcia. Prane w pralce wieeeele razy a materiał nadal bez żadnych uszkodzeń. Gorzej od spodu. W okolicach bloku bieżnik coś zaczął się odklejać, więc czas na zmianę ;).

pozdro

Gdzie [Wro] / jakie buty SP D ? Klamry ? Rzepy ? Sznurówki ? :)