Gdzie [Wro] / jakie buty SPD ? Klamry ? Rzep y ? Sznurówki ? :)

Data: 2009-07-28 16:23:48
Autor: Wojtek Paszkowski
Gdzie [Wro] / jakie buty SPD ? Klamry ? Rzep y ? Sznurówki ? :)

"Dżejm" <no.spam@no.spam> wrote in message news:h4n0d3$pj5$1news.onet.pl...

Na oku mam jeszcze Scott Comp:
http://www.allegro.pl/item695474112_do_mtb_i_xc_buty_scott_comp_black_2009_roz_43.html

ścierwo. Szczerze odradzam. Nie da się w tym jeździć, zero krążenia w stopie, do tego bardzo niechlujne wykonanie (w moim modelu krzywo przyszyty rzep, którego nie da się używać bez totalnego ucisku ścięgna - reklamacja odrzucona). I chyba nie jest to tylko moje indywidualne odczucie, bo z podobnymi opiniami już się spotkałem, jeździłem też w 3 innych parach Scottów (Team) o niby zbliżonej konstrukcji i materiałach i ten problem nie występuje (choć występuje kilka innych). Tak czy inaczej, tej firmie już podziękuję po zużyciu ostatniej pary (średnio starczają na rok)

pozdr

Gdzie [Wro] / jakie buty SPD ? Klamry ? Rzep y ? Sznurówki ? :)