Gdzie jechać na maraton?

Data: 2009-04-14 22:34:01
Autor: click
Gdzie jechać na maraton?
Wooyek pisze:
Doradźcie proszę, którym(i) maratonem powinienem się zainteresować.

Na początek preferencje: jechałem maraton krakowski (Powerade MTB Marathon) na średnim dystansie i było super. Zatem chodzi mi o maratony na ciekawych, urozmaiconych trasach, ale niekoniecznie górskich i wymagających. Podobała mi się też organizacja - panowała miła atmosfera, trasa była IMO dobrze oznaczona.

to przyjedz na Grabka do Wro - jak bedzie tak urozmaicona jak zazwyczaj.... ;)

2) Który cykl/maraton będzie najbardziej zbliżony poziomem trudności (albo jeszcze łatwiejszy) do Krakowskiego?

zDolnego Slaska

a co tobie sie Wooyek zrobiuo? ;>
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-04-15 00:08:25
Autor: Wooyek
Gdzie jechać na maraton?
> [...]
> miła atmosfera, trasa była IMO dobrze oznaczona.

to przyjedz na Grabka do Wro - jak bedzie tak urozmaicona jak

Co to "Grabek"? Jakiś link może, albo nazwa bardziej przyjazna Google?

> 2) Który cykl/maraton będzie najbardziej zbliżony poziomem trudności
> (albo jeszcze łatwiejszy) do Krakowskiego?

zDolnego Slaska

Jakieś konkretne typy? :>

a co tobie sie Wooyek zrobiuo? ;>

Dbam o różnorodność, poza tym kumple mnie namawiają :P

Data: 2009-04-15 08:29:33
Autor: amrac
Gdzie jechać na maraton?
Wooyek pisze:
Co to "Grabek"? Jakiś link może, albo nazwa bardziej przyjazna Google?

http://bikemaraton.com/regulamin - znajdz x :)

Gdzie jechać na maraton?