Gdzie jest Bekon ?

Data: 2012-01-27 11:02:28
Autor: Marek
Gdzie jest Bekon ?
Moze znowu zona do niego przyjechala  i nie ma czasu na pierdoly...?
Wozi go mercedesem po kraju...

Data: 2012-01-27 20:21:21
Autor: jadrys
Gdzie jest Bekon ?
W dniu 2012-01-27 20:02, Marek pisze:
Moze znowu zona do niego przyjechala  i nie ma czasu na pierdoly...?
Wozi go mercedesem po kraju...

Niepotrzebnie na niego naskoczyłem z pretensjami za "Solidarność". Wzbudziłem widać w nim poczucie wstydu.

Data: 2012-01-27 11:52:43
Autor: Marek
Gdzie jest Bekon ?
On 27 Sty, 20:21, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2012-01-27 20:02, Marek pisze:

> Moze znowu zona do niego przyjechala  i nie ma czasu na pierdoly...?
> Wozi go mercedesem po kraju...

Niepotrzebnie na niego naskoczy³em z pretensjami za "Solidarno¶æ".
Wzbudzi³em widaæ w nim poczucie wstydu.

Te, Jadrys, nie przypisuj sobie zbyt wiele...

Data: 2012-01-27 21:06:16
Autor: jadrys
Gdzie jest Bekon ?
W dniu 2012-01-27 20:52, Marek pisze:
[...]

Dziękuję za pocieszenie, ale mimo to jakiś robak mnie gryzie.. Stara prawda nadal aktualna - lepiej powiedzieć za mało niż później żałować że się powiedziało za dużo.

Data: 2012-01-27 20:47:03
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie jest Bekon ?
Marek napisa³:

Wozi go mercedesem po kraju...

:)

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-28 05:06:24
Autor: sofu
Gdzie jest Bekon ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:36b33fa8-92df-4189-905d-f5d201409cffb18g2000vbz.googlegroups.com...
Moze znowu zona do niego przyjechala  i nie ma czasu na pierdoly...?
Wozi go mercedesem po kraju...

E... tyle czasu by jezdzil? Mercedesy duzo pala przynajmniej moja S-ka wiec zona by nie nastarczyla chyba, ze ma kilka?
Ja sie boje, ze on bidulek musial isc...... do pracy!!!
A to dla niego gorsze jest od smierci..........

sofu

Gdzie jest Bekon ?