Gdzie jest Dieter?

Data: 2009-09-02 21:10:42
Autor: stary
Gdzie jest Dieter?
Powróży nam jeszcze?)))Czy juz dostał tak w dupsko ze gadać mu się nie chce?

stary

Data: 2009-09-02 19:34:46
Autor: jan kowalski
Gdzie jest Dieter?
w tamtym tygodniu widzialem go na teneryfie,
ale bez laptopa....

Data: 2009-09-02 21:36:10
Autor: Dieter
Gdzie jest Dieter?
Spoko Stary, o mnie sie nie martw. Przetrwalem w tym biznesie 16 lat, to pewnie i Ciebie przezyje.

D.

Data: 2009-09-02 22:24:10
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Gdzie jest Dieter?

Użytkownik "Dieter" <> napisał w wiadomoœci news:h7mhfa$uqv$1news.onet.pl...
Spoko Stary, o mnie sie nie martw. Przetrwalem w tym biznesie 16 lat, to pewnie i Ciebie przezyje.

Niewiele szczegolow, ale zawsze jakas informacja :)

RK

Data: 2009-09-03 00:08:53
Autor: kroovka
Gdzie jest Dieter?
Niewiele szczegolow, ale zawsze jakas informacja :)

RK   (Roman K ??)

a odnosnie tematu to jeszcze dwa lata i bedzie "pelnoletni" i nie rodzice beda odpowiadali ;-)

kroovka

Data: 2009-09-03 13:26:09
Autor: granicho
Gdzie jest Dieter?
co z tym dolarem, uwierzyłem mu i nie mam za co kupować akcji. Smutny ten kraj Polska. Strach pomyśleć co będzie za 4 miechy.

Data: 2009-09-03 15:39:42
Autor: skippy
Gdzie jest Dieter?

Użytkownik "granicho" <granicho.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7og5h$jo1$1inews.gazeta.pl...
co z tym dolarem, uwierzyłem mu i nie mam za co kupować akcji. Smutny ten
kraj Polska. Strach pomyśleć co będzie za 4 miechy.

Smutne jest pakować kase pod rekomendację nieznajomego z newsów.
Może jakiś wstrząs Ci jest potrzebny żebyś otrzeźwiał?

Data: 2009-09-02 22:25:38
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Gdzie jest Dieter?
Powróży

grunt to prognozowac a nie inwestowac ;-)

RK

Data: 2009-09-03 06:46:27
Autor: skippy
Gdzie jest Dieter?

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7mg3r$3vs$1atlantis.news.neostrada.pl...
Powróży nam jeszcze?)))Czy juz dostał tak w dupsko ze gadać mu się nie chce?

6:44 może dzwonic mu budzik.
Jeśli tak, to leży jeszcze w łóżku; później wstanie żeby się umyść i zjeść śniadanie.

Data: 2009-09-03 07:43:30
Autor: Virck
Gdzie jest Dieter?
Dajcie spokoj...16 wrzesnia jeszcze nie nadszedl....Wiec poki co ma tylko jedna dobna (-;)..) wpadke ze stycznia....teraz 16-go sie na pewno sprawdzi i bedzie krolem zlotym na kilka dni....-;))))

Data: 2009-09-03 08:52:41
Autor: skippy
Gdzie jest Dieter?

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7mg3r$3vs$1atlantis.news.neostrada.pl...
Powróży nam jeszcze?)))Czy juz dostał tak w dupsko ze gadać mu się nie chce?

Hej stary skoro piszesz to znaczy że nie dostajesz w dupsko.
Ale zastanawia fakt dlaczego szukasz wróżbitów.

Data: 2009-09-03 23:49:27
Autor: stary
Gdzie jest Dieter?

Hej stary skoro piszesz to znaczy że nie dostajesz w dupsko.
Ale zastanawia fakt dlaczego szukasz wróżbitów.

Lubie czasami coś poczytac)))

pozdrawiam stary

Gdzie jest Dieter?