Gdzie jest Hans?

Data: 2011-10-14 22:01:36
Autor: Lorn
Gdzie jest Hans?
Aż tak zaskoczył go wynik wyborów, że się chłopina zamknął w sobie? :>

Data: 2011-10-14 20:50:07
Autor: MH
Gdzie jest Hans?
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
AĹź tak zaskoczyĹ&#65533; go wynik wyborĂłw, Ĺźe siÄ&#65533; chĹ&#65533;opina zamknÄ&#65533;Ĺ&#65533; w sobie? :>

=====================

Nieee !!! Zapisuje się do PO...

MH

Data: 2011-10-14 22:45:16
Autor: pluton
Gdzie jest Hans?
Aż tak zaskoczył go wynik wyborów, że się chłopina zamknął w sobie? :>

Opija zwyciestwo.

Nullification

Data: 2011-10-15 11:29:17
Autor: stevep
Gdzie jest Hans?
Dnia 14-10-2011 o 22:01:36 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

Aż tak zaskoczył go wynik wyborów, że się chłopina zamknął w sobie? :>

Własny jad go zatruł śmiertelnie.

--
stevep

Data: 2011-10-15 12:42:10
Autor: Leprechaun
Gdzie jest Hans?

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v3dza3jpv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 14-10-2011 o 22:01:36 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

Aż tak zaskoczył go wynik wyborów, że się chłopina zamknął w sobie? :>

Własny jad go zatruł śmiertelnie.

Mam nadzieję, że skutecznie. Tak samo jak tego kacapskiego śmiecia podpisującego się "obserwator".  Czuję, że znam osobę która zasunęła im kopa w dupę. Wczęśniej zniknął Awe i rAzor. Potem Jaksa. Teraz przyszła kolej na Hansa i Obsrywatora.

BomBel

Data: 2011-10-15 14:50:13
Autor: 'HeÂŽSk'
Gdzie jest Hans?
On Sat, 15 Oct 2011 12:42:10 +0200, "Leprechaun"
<brudypolityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Mam nadzieję, że skutecznie. Tak samo jak tego kacapskiego śmiecia podpisującego się "obserwator".  Czuję, że znam osobę która zasunęła im kopa w dupę. Wczęśniej zniknął Awe i rAzor. Potem Jaksa. Teraz przyszła kolej na Hansa i Obsrywatora.

 "przyjdzie czas na ciebie, przyjdzie czas..." ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-16 06:47:22
Autor: stevep
Gdzie jest Hans?
Dnia 15-10-2011 o 12:42:10 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Bo jad działa nierychliwie, ale skutecznie.

--
stevep

Data: 2011-10-16 10:13:00
Autor: Leprechaun
Gdzie jest Hans?

napisał(a):

[...]

Grupa odpocznie od tych kanalii. Zanim oczywiście nie pojawia się ich klony albo mutacje.

BomBel

Data: 2011-10-16 19:01:43
Autor: raff
Gdzie jest Hans?
[...]

Nie, Stefek! I jak ci sie to objawia ?

R.

Data: 2011-10-17 05:55:36
Autor: stevep
Gdzie jest Hans?
Dnia 16-10-2011 o 19:01:43 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Widzę jasno twój debilizm.

--
stevep

Data: 2011-10-16 22:55:22
Autor: Lorn
Gdzie jest Hans?
W dniu 2011-10-15 11:29, stevep pisze:
Dnia 14-10-2011 o 22:01:36 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

Aż tak zaskoczył go wynik wyborów, że się chłopina zamknął w sobie? :>

Własny jad go zatruł śmiertelnie.

Przeżyje, ale trauma pozostanie. :>

Data: 2011-10-17 05:55:02
Autor: stevep
Gdzie jest Hans?
Dnia 16-10-2011 o 22:55:22 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

[...]

Uodporni się i zacznie produkować bardziej zjadliwy?

--
stevep

Data: 2011-10-15 14:50:12
Autor: 'HeÂŽSk'
Gdzie jest Hans?
On Fri, 14 Oct 2011 22:01:36 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

Aż tak zaskoczył go wynik wyborów, że się chłopina zamknął w sobie? :>

 raczej nie w sobie ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Gdzie jest Hans?