Gdzie jest J.F.?

Data: 2017-08-23 20:45:15
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Gdzie jest J.F.?
Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

TG

Data: 2017-08-23 22:21:37
Autor: nadir
Gdzie jest J.F.?
W dniu 2017-08-23 o 20:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

(sprawdziłem na wszystkich grupach).

Raczej wątpię, a nawet gdyby, to wykazałbyś się heroizmem, gdybyś na WSZYSTKICH grupach zapytał. ;)

Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

U źródła - "jf*@poczta.onet.pl" pytałeś?

Data: 2017-08-23 23:03:05
Autor: PiteR
Gdzie jest J.F.?
na  ** p.m.s **  Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

Na fejsie ;)

Żarty żartami ale miesiąc temu wlazłbym pod samochód. Poczułem tylko powiew.

Życie choć piękne tak kruche jest ...

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-08-24 10:00:16
Autor: Robert Wańkowski
Gdzie jest J.F.?
W dniu 2017-08-24 o 00:03, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?
Na fejsie;)

Powinien się chyba opowiedzieć. ;-)

Robert

Data: 2017-08-24 04:37:44
Autor: sczygiel
Gdzie jest J.F.?
W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 10:00:16 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> Na fejsie;)

Powinien się chyba opowiedzieć. ;-)

Fizyką sie zajmuje ostatnio ;)

Data: 2017-08-24 13:43:47
Autor: J.F.
Gdzie jest J.F.?
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.y5fs1p11g01fvf@l-089.harvard.local...
Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

Odwyk :-)

J.

Data: 2017-08-24 15:56:15
Autor: nadir
Gdzie jest J.F.?
W dniu 2017-08-24 o 13:43, J.F. pisze:

Odwyk :-)

No i zguba się znalazła.

Data: 2017-08-24 17:40:45
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Gdzie jest J.F.?
W dniu .08.2017 o 13:43 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

[...]

No to słabo kuracja przebiega... :-)

TG

Data: 2017-08-24 17:53:05
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Gdzie jest J.F.?
W dniu .08.2017 o 17:40 Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> pisze:

Odwyk :-)

No to słabo kuracja przebiega... :-)

Może powołamy nową grupę pl.misc.uzaleznieniodgrupdyskusyjnych i na niej  będziemy wspierali tych, którzy już bez news'ów żyć nie mogą?
Pomysł może być niezły, tylko kto i gdzie będzie wspierał tych, którzy  będą wspierać uzależnionych...

TG

Gdzie jest J.F.?