Gdzie jest J.F.?

Data: 2017-08-23 23:03:05
Autor: PiteR
Gdzie jest J.F.?
na  ** p.m.s **  Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

Na fejsie ;)

Żarty żartami ale miesiąc temu wlazłbym pod samochód. Poczułem tylko powiew.

Życie choć piękne tak kruche jest ...

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-08-24 10:00:16
Autor: Robert Wańkowski
Gdzie jest J.F.?
W dniu 2017-08-24 o 00:03, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?
Na fejsie;)

Powinien się chyba opowiedzieć. ;-)

Robert

Data: 2017-08-24 04:37:44
Autor: sczygiel
Gdzie jest J.F.?
W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 10:00:16 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> Na fejsie;)

Powinien się chyba opowiedzieć. ;-)

Fizyką sie zajmuje ostatnio ;)

Gdzie jest J.F.?