Gdzie jest KK?

Data: 2010-07-19 14:07:27
Autor: CeSaR
Gdzie jest KK?
Znaczy Karol Karski?
Brakuje mi go jakoś. Utracił zaufanie u "wodza"?
Wszak to specjalista od spraw lotniczych i postaw pilotów - byłby jak znalazł w momencie, kiedy "wódz" rozkminia zagadkę smoleńską.

Data: 2010-07-19 14:17:53
Autor: PesTYcyD
Gdzie jest KK?
W dniu 2010-07-19 14:07, CeSaR pisze:
Znaczy Karol Karski?
Brakuje mi go jakoś. Utracił zaufanie u "wodza"?
Wszak to specjalista od spraw lotniczych i postaw pilotów - byłby jak
znalazł w momencie, kiedy "wódz" rozkminia zagadkę smoleńską.

Karski wpadł w cug. Kiedy się znowu pojawi będzie miał nos czerwony jak renifery mikołaja.

Data: 2010-07-19 16:42:16
Autor: CeSaR
Gdzie jest KK?
Karski wpadł w cug.