Gdzie jest Wacu¶ Berczyński?

Data: 2017-04-24 19:05:11
Autor: Pajdak
Gdzie jest Wacu¶ Berczyński?
Mam trochę starych papierów z przetargów, może Wacu¶ zajrzałby i
"załatwiłby" którego¶ z kontrahentów? Wg PiS Wacu¶ zrezygnował z fuch i
zabrał tyłek. No ale Ano¶ jeszcze nie prysn±ł!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-25 06:39:18
Autor: Dark Ice [27:1]
Gdzie jest Wacu¶ Berczyński?

Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Bez zgody Rydzyka Antoniego nie osmieli się ruszyć nikt."Religia smoleńska" to ile¶ tam głosów w Sejmie. Wykopanie Antosia to wojna z Toruniem i moherami, a to oznacza koniec marzeń prezesa o Wawelu.

CL

Gdzie jest Wacu¶ Berczyński?