Gdzie jest Waldek?

Data: 2010-09-21 20:49:21
Autor: fatso
Gdzie jest Waldek?
Niejaki Waldek zaistnial pewien czas temu na tej grupie. Zadal
pytanie: jak zainwestowac kapital malzonki w obliczu Pana Zlotoustego,
ktory usilowal nagonic Szan>malzonke do jakiegos funduszu. Poradzilem
wowczas by Waldek zainwestowal szmal w zloto.Zawsze moglby wtedy zone
okrasc czy zloto podzielic w razie rozwodu. No i gwarantowany zysk
wobec nieuchronnej aprecjacji kruszcow. Radzilem tez, ze Bank
Ziemski(np butelka z krugami czy swinkami, zakopana w grobie babuni)
daje lepsza rekojmie niz NBP w zachowaniu wlasnej fortuny.

Dzis mamy ostateczne wybicie sie zlota, moje slowo stalo sie cialem.
Co na to Waldek?

fatso

Data: 2010-09-22 10:00:33
Autor: Jan Werbinski
Gdzie jest Waldek?
Uzytkownik "fatso" <fatso@tesco.net> napisal w wiadomosci news:cb0ca6a6-7736-4c7a-bc91-
Dzis mamy ostateczne wybicie sie zlota, moje slowo stalo sie cialem.

Idziesz z trendem. To latwe. Na fali trendu wielu wyplywa, ale niewielu wyraznie mówi kiedy juz wchodzic nie nalezy bo rynek przegrzany.

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-09-22 03:25:30
Autor: fatso
Gdzie jest Waldek?
On 22 Wrz, 10:00, "Jan Werbinski" <j...@traalala.bez.mai.la> wrote:
Uzytkownik "fatso" <fa...@tesco.net> napisal w wiadomosci

> [...]

--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Znasz to powiedzenie?

The trend is your friend
until next bend

Najgrubszy Zyd w swiecie, George Soros, gewaltowal niedawno ,ze ten
wzrost zlota musi sie skonczyc spadkiem.
Daje mi to solidne podparcie dla mojej tezy. Zreszta, jak wszyscy juz
wiecie, ja gram nie na zlocie ale na srebrnych dzbanuszkach. Srebro od
lat bylo wybuczana na Dworze Cadyka, ze niby nic nie warte. Zobaczymy
co Cadyk teraz powie gdy zaczyna go fizycznie brakowac a JP Morgan nie
moze juz grac w szulerni znaczonymi kartami.

Data: 2010-09-28 23:22:58
Autor: fatso
Gdzie jest Waldek?
Waldek sie nie zglosil. Pewnie juz dawno podpierdolil te 60 tys zl
glupiej zonie, corce soltysa
i buja teraz w Zakopanem z piekna piekarzowa. A szkoda, mogl poczekac
z garscia swinek
w Banku Ziemskim, sprzedac dzis z duzym zyskiem. Moglby balowac dzis
darmo. No i seks z zona tez lepszy
bo darmowy, w ramach kontraktu.

Gdzie jest Waldek?