Gdzie jest bronek de bul ?

Data: 2013-09-13 20:56:49
Autor: u2
Gdzie jest bronek de bul ?
Słynny "paprykarz" pyta na związkowym proteście: Gdzie jest prezydent?
Tagi: Paprykarz, Stanisław Kowalczyk, związkowcy, Bronisław Komorowski
Dodano: 13.09.2013 [16:53]

http://niezalezna.pl/45984-slynny-paprykarz-pyta-na-zwiazkowym-protescie-gdzie-jest-prezydent

- Gdzie jest prezydent? Miał w swoim haśle wyborczym "Zgoda buduje", a gdzie teraz jest? Premier nie chce rozmawiać, ministrowie boją się ludzi, a ja się pytam: gdzie jest Komorowski? Wyjechał? Siedzi na salonach? - zastanawia się w rozmowie z portalem niezalezna.pl Stanisław Kowalczyk, znany jako "paprykarz".

  To właśnie Stanisław Kowalczyk, plantator papryki, w 2011 r. spytał Donalda Tuska przed kamerami: "jak żyć?".

  Teraz słynny "Paprykarz" przyjechał na protesty związkowców. I nie boi się zadawać kolejnych niewygodnych pytań:

- Czy prezydent nie widzi tych ludzi? On nie jest tylko do jeżdżenia po Polsce, odpustów, uścisków dłoni i klepania po ramieniu. Miał w swoim haśle wyborczym "Zgoda buduje", a gdzie teraz jest? Premier nie chce rozmawiać, ministrowie boją się ludzi, a ja się pytam: gdzie jest Komorowski? Wyjechał? Siedzi na salonach? - zastanawia się Stanisław Kowalczyk.

  "Paprykarz" mówi: - Pani marszałek Kopacz, moja rodowita mieszkanka z Radomia mówi, że nie będzie się odgradzać barierkami od ludzi, ale co to ma do rzeczywistości? To czysta hipokryzja. Nie rozmawia się z ludźmi, nie ma dialogu, a mówi się takie słowa, żeby ktoś uwierzył.

  Kowalczyk dodaje: - Patrzę na to, co się dzieje, i we mnie krew się burzy, gdy to widzę. Kto ten ciężar kryzysu bierze na barki, kto najciężej pracuje dla Polski? Robotnicy nie mają lekko, ale też rolnicy mają bardzo ciężko, i o tym się praktycznie nie mówi.

Autor: sp
Współpracownicy: wg
Żródło: niezalezna.pl
--