Gdzie jest dziura w materacu?

Data: 2012-01-06 08:25:11
Autor: Stalker
Gdzie jest dziura w materacu?
Słuchajcie, mam dwa duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.
Wieczorem napompuję, rano powietrza nie ma.

No i też problem: Jak bez zachlapania połowy domu i godziny suszenia
materaców sprawdzić gdzie są dziury?
Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Stalker

Data: 2012-01-06 17:42:57
Autor: krys
Stalker wrote:

[...]

A przejechanie gąbka zmoczoną w wodzie z płynem do naczyń wchodzi w grę? po naduszeniu poszukać bąbelków:-) albo miejsca szybciej wysuszonego.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-01-06 18:44:53
Autor: Stalker
W dniu 2012-01-06 17:42, krys pisze:
Stalker wrote:

[...]

W ostateczności tak zrobię.

Ale może się okazać, że po prostu umyję oba materace w całości i będę musiał je suszyć :-)

Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą

Data: 2012-01-06 18:13:13
Autor: krys
Stalker wrote:

Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą

Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło dziurki będzie wydmuchane;-)
S, NMSP;-)

J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-01-06 18:55:10
Autor: m4rkiz
"krys" <krys_@poczta.onet.pl> wrote in message news:4f072ba9$0$1452$65785112news.neostrada.pl...
Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą
Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
dziurki będzie wydmuchane;-)
S, NMSP;-)

maka? bez jaj
wystarczy chlorem napompowac, ladny, zielony kolor to bedzie widac

Data: 2012-01-06 19:15:40
Autor: Stalker
W dniu 2012-01-06 18:13, krys pisze:
Stalker wrote:

Stalker, chciałbym uniknąć zabaw z wodą

Zawsze możesz przed naduszeniem posypać materace bentonitem albo mąką. Koło
dziurki będzie wydmuchane;-)
S, NMSP;-)

A jak nawet posypię mąką i nie znajdę, to potem mogę to polać wodą...

Stalker, też NMSP ;-)

Data: 2012-01-07 00:41:56
Autor: XL

Stalker wrote:

[...]

I jajko dodaj ;-P

--
XL

Data: 2012-01-06 17:59:15
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 6 Jan 2012 08:25:11 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Tak samo - woda z płynem do naczyń do wiaderka, szczotka i umyj je. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-01-06 19:16:27
Autor: Stalker
[...]

Tak z zupełnie innej beczki, po SIGu widzę kolego żeś ty ziomal mój :-)

Stalker

Data: 2012-01-06 19:19:16
Autor: _chab_
W dniu 2012-01-06 17:25, Stalker pisze:
[...]

Ja robiłem na słuch. Potrzebna absolutna cisza, napompować na maksa i słuchać, jechać uchem wzdłuż powierzchni.
Skoro przez noc uchodzi dziura jest na tyle duża, że jest duże prawdopodobieństwo odnalezienia w ten sposób, ale wymaga czasu, ostatecznie ..... do wody :)

Data: 2012-01-06 21:33:18
Autor: Andy Niwiński

"Stalker" <t.laczkowski@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:0504173c-44dd-4b34-aacd-34fbd333f08dt16g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Napompowac na "pełny full" i jeździc mokra ręką parę cm od materaca.

Data: 2012-01-07 00:49:13
Autor: XL
[...]

Odwrotnie: nalać wody do WYSUSZONEGO (z zewnątrz) materaca i zobaczyć,
gdzie są mokre ślady na powierzchni.

--
XL

Data: 2012-01-07 01:38:15
Autor: Stalker
On 7 Sty, 00:49, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Odwrotnie: nalać wody do WYSUSZONEGO (z zewnątrz) materaca i zobaczyć,

:-D

Stalker, Ty wiesz ile ja bym musiał wody wlać do takiego materaca?

Data: 2012-01-07 11:32:24
Autor: XL
Dnia Sat, 7 Jan 2012 01:38:15 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

[...]

No i co? - łóżko wodne byś miał :-D
--
XL

Data: 2012-01-09 20:44:02
Autor: Marek Dyjor
Stalker wrote:
[...]

nalać to pestka ale potem wylać i przewlec przez wentyl na lewą stronę do suszenia to byłby problem...

Data: 2012-01-09 21:07:02
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 20:44:02 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

nalać to pestka ale potem wylać

Wkłada się bawełniany knot=sznurek do wentyla, głęboko (można przywiązać do
drutu, żeby nie wypadał) - i woda sama wypłynie.
Troszkę czasu tylko trzeba. No ale chyba zima jeszcze?
;-)

i przewlec przez wentyl na lewą stronę do suszenia to byłby problem...

Suszenie to problem, ale i na to się znajdzie sposób...
Eureka!
Odlać wodę jak najdokładniej, wlać bliskostuprocentowy alkohol.
I wylać! Pozostawić materac otwarty, wentylem do góry - reszta alkoholu
sama odparuje, a wody pozostanie malusieńko, wyschnie...
;-PPP
--
XL

Data: 2012-01-18 15:39:02
Autor: Karol Piotrowski
Gdzie jest dziura w materacu?
Stalker, Ty wiesz ile ja bym musiał wody wlać do takiego materaca?

Przy codziennej kapieli zuzywasz pewnie wiecej wody niz objetosc
materaca, wiec mysle, ze mozna odzalowac troche na rachunku za wode;)

Problemy tego typu sa glownym powodem, dla ktorego dmuchane materace
kupuje zawsze najtansze na jakiejs promocji, materac za 50zl wcale
duzo predzej nie konczy zywota niz taki za 150, wiec mozna kupic trzy
i wywalic do smietnika po tym, jak zaczyna schodzic powietrze...

Pozdrawiam,
--
Karol Piotrowski

Data: 2012-01-09 23:42:47
Autor: ptoki
On Jan 6, 5:25 pm, Stalker <t.laczkow...@interia.pl> wrote:
[...]

Niech zgadne. Taki niebieski, welurowaty?
Szukanie dziurki wodą nie pomoże. Ani mydło czy płyn.

Ale dziurki robia sie _zawsze_ na łączeniach.
Jesli masz miejsca gdzie zgrzew jest łamany tam bedzie dziurka.
Po prostu material po nagrzaniu robi sie kruchy. Tam gdzie jest prosty
nic mu sie nie dzieje. Tam gdzie sie załamie tam peka.
Tyle ze w takim materacu moze byc i 20 takich pekniec i kazde puszcza
tylko troszke.

Te materace sa nienaprawialne. Szit jakich malo.
Mialem do takiego takze poduszke. Cisnienie w niej bylo nikle (zeby
bylo wygodnie mialo byc miekko). I tez tak popekala.

Spalic, nie kupowac kolejnego.

Data: 2012-01-10 09:28:56
Autor: Pooh
Dnia Mon, 9 Jan 2012 23:42:47 -0800 (PST), ptoki napisał(a):
Spalic, nie kupowac kolejnego.

Powaliło Cię?! Truć siebie i sąsiadów chcesz?!
Spala to się opał, ew papiery jakieś. Śmieci wyrzuca się do kosza.

--
Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,

Data: 2012-01-10 09:36:09
Autor: Bbjk
W dniu 2012-01-10 08:42, ptoki pisze:

Spalic, nie kupowac kolejnego.

To już wiem, skąd powietrze nad polskimi miasteczkami i wsiami jest gęste i duszące, ludność pali gumowymi materacami i innym śmieciem.
--
B.

Data: 2012-01-11 11:33:22
Autor: Bbjk
W dniu 2012-01-11 10:47, XL pisze:

To już wiem, skąd powietrze nad polskimi miasteczkami i wsiami jest
gęste i duszące, ludność pali gumowymi materacami i innym śmieciem.

Kup im koks 3-)

  Już się rozpędzam.

--
B.

Data: 2012-01-11 12:45:16
Autor: XL
Dnia Wed, 11 Jan 2012 11:33:22 +0100, Bbjk napisał(a):

[...]

No to nie narzekaj :-)

--
XL na koksie

Data: 2012-01-11 13:04:33
Autor: Bbjk
W dniu 2012-01-11 12:45, XL pisze:

[...]

Stwierdzenie faktu nie jest narzekaniem.
--
B. pod gazem, imo tak wygodniej, niż jechać z koksem.

Data: 2012-01-11 13:25:46
Autor: XL
Dnia Wed, 11 Jan 2012 13:04:33 +0100, Bbjk napisał(a):

B. pod gazem, imo tak wygodniej, niż jechać z koksem.

Nie wspieram Rosjan, tylko polskie kopalnie ;-PPP
--
XL

Data: 2012-01-18 05:47:57
Autor: Stalker
On 10 Sty, 08:42, ptoki <sczyg...@gmail.com> wrote:
On Jan 6, 5:25 pm, Stalker <t.laczkow...@interia.pl> wrote:> Słuchajcie, mam dwa duże dmuchane materace, takie 2m x 2m.
> [...]

> Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Niech zgadne. Taki niebieski, welurowaty?

Coś w ten klimat:
http://image.ceneo.pl/data/products/1303365/i-intex-152x203x46-66754.jpg

Stalker

Data: 2012-01-23 03:02:19
Autor: ptoki
On Jan 18, 2:47 pm, Stalker <t.laczkow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> Niech zgadne. Taki niebieski, welurowaty?

Czyli trafilem, Widze ze zmienili kolor dla zmylenia.
Szukaj pekniec na rogach tam gdzie sie zmarszczki robia.
Ale jak je pokleic to nie mam pojecia. Nawet nie wiem czy to mozliwe i
czy po poklejeniu (czy to od srodka czy od zewnatrz) bedzie trzymac.
Mialem dwa takie materace i dopiero na poduszce sie zorientowalem o
charakterze tych awarii. Poduszki nie udalo sie naprawic mimo tego ze
byla dosyc latwa w obejsciu. Teraz materace robia za wykladzine w
namiocie....

Gdzie jest dziura w materacu?