Gdzie jest dziura w materacu?

Data: 2012-01-07 00:49:13
Autor: XL
Gdzie jest dziura w materacu?
Dnia Fri, 6 Jan 2012 08:25:11 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

(...)Jak bez zachlapania połowy domu i godziny suszenia
materaców sprawdzić gdzie są dziury?
Jakby to była dętka, to bym napompował i pod wodą w wannie sprawdził.
Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Odwrotnie: nalać wody do WYSUSZONEGO (z zewnątrz) materaca i zobaczyć,
gdzie są mokre ślady na powierzchni.

--
XL

Data: 2012-01-07 01:38:15
Autor: Stalker
On 7 Sty, 00:49, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Ale jak sprawdzić takie duże powierzchnie?

Odwrotnie: nalać wody do WYSUSZONEGO (z zewnątrz) materaca i zobaczyć,

:-D

Stalker, Ty wiesz ile ja bym musiał wody wlać do takiego materaca?

Data: 2012-01-07 11:32:24
Autor: XL
Dnia Sat, 7 Jan 2012 01:38:15 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

[...]

No i co? - łóżko wodne byś miał :-D
--
XL

Data: 2012-01-09 20:44:02
Autor: Marek Dyjor
Stalker wrote:
[...]

nalać to pestka ale potem wylać i przewlec przez wentyl na lewą stronę do suszenia to byłby problem...

Data: 2012-01-09 21:07:02
Autor: XL
Dnia Mon, 9 Jan 2012 20:44:02 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

nalać to pestka ale potem wylać

Wkłada się bawełniany knot=sznurek do wentyla, głęboko (można przywiązać do
drutu, żeby nie wypadał) - i woda sama wypłynie.
Troszkę czasu tylko trzeba. No ale chyba zima jeszcze?
;-)

i przewlec przez wentyl na lewą stronę do suszenia to byłby problem...

Suszenie to problem, ale i na to się znajdzie sposób...
Eureka!
Odlać wodę jak najdokładniej, wlać bliskostuprocentowy alkohol.
I wylać! Pozostawić materac otwarty, wentylem do góry - reszta alkoholu
sama odparuje, a wody pozostanie malusieńko, wyschnie...
;-PPP
--
XL

Data: 2012-01-18 15:39:02
Autor: Karol Piotrowski
Gdzie jest dziura w materacu?
Stalker, Ty wiesz ile ja bym musiał wody wlać do takiego materaca?

Przy codziennej kapieli zuzywasz pewnie wiecej wody niz objetosc
materaca, wiec mysle, ze mozna odzalowac troche na rachunku za wode;)

Problemy tego typu sa glownym powodem, dla ktorego dmuchane materace
kupuje zawsze najtansze na jakiejs promocji, materac za 50zl wcale
duzo predzej nie konczy zywota niz taki za 150, wiec mozna kupic trzy
i wywalic do smietnika po tym, jak zaczyna schodzic powietrze...

Pozdrawiam,
--
Karol Piotrowski

Gdzie jest dziura w materacu?