[OT]? Gdzie jest forum poswiecone drukarek?

Data: 2009-08-06 22:10:25
Autor: Greg_L
[OT]? Gdzie jest forum poswiecone drukarek?
Witam

Pierwszy raz tu.

Gdzie jest takie forum poświęcone drukarek wielofunkcyjnych z automatycznym podajnikiem?

Szczególnie modelu HP M1522n? Mam z tym problem.

Sorry za zaśmiecanie niewłaściwej forum.

Pzdr. Greg_L

Data: 2009-08-06 22:16:27
Autor: Wiktor S.
[OT]? Gdzie jest forum poswiecone drukarek?
Gdzie jest takie forum poświęcone drukarek wielofunkcyjnych z
automatycznym podajnikiem?

Szczególnie modelu HP M1522n? Mam z tym problem.

Jeżeli to problem związany ze sprzętem, to wal. Jeśli ze sterownikami, pytaj na grupie dot. odpowiedniego systemu operacyjnego.

--
Azarien

Data: 2009-08-07 00:55:25
Autor: Nex@pl
Greg_L pisze:
[...]

Mów co w trawie piszczy :)

Data: 2009-08-07 11:10:43
Autor: Greg_L
Nex@pl pisze:
Greg_L pisze:
[...]

-> Post "Drukarka HP M1522n - problem z zacieciem papieru z podajnika"

Data: 2009-08-07 22:51:59
Autor: Doxent
[OT]? Gdzie jest forum poswiecone drukarek?
Gdzie jest takie forum poświęcone drukarek wielofunkcyjnych z automatycznym podajnikiem?

Szczególnie modelu HP M1522n? Mam z tym problem.

www.elektroda.pl

[OT]? Gdzie jest forum poswiecone drukarek?