Gdzie jest general?

Data: 2010-12-23 13:57:09
Autor: he®sk
Gdzie jest general?

http://www.youtube.com/watch?v=swy8XorgByg&feature=related

Jestem wredny? To nie ja zbudowalem ten obelisk.

Data: 2010-12-23 04:59:50
Autor: u2
Gdzie jest general?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Nie takie rzeczy już postawiono.

Stadion, muzeum Żydów i darmowy wyszynk za skradzion± 1 emeryturę  :

http://www.youtube.com/watch?v=7GojEqxTEfM

Data: 2010-12-23 14:06:52
Autor: he®sk
Gdzie jest general?
On Thu, 23 Dec 2010 04:59:50 -0800 (PST), u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Nie takie rzeczy już postawiono.

Stadion, muzeum Żydów i darmowy wyszynk za skradzion± 1 emeryturę  :

Wal sie glupku. Masz problem z napletkiem?

Data: 2010-12-23 15:06:07
Autor: obserwator
Gdzie jest general?
he?sk <.brednie@interia.pl> napisał(a):

Wal sie glupku. Masz problem z napletkiem?

hersk, oto przyklad jak *dyskutuje* prowokator. Suworow sie klania:)

Data: 2010-12-23 23:51:05
Autor: he®sk
Gdzie jest general?
On Thu, 23 Dec 2010 15:06:07 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

he?sk <.brednie@interia.pl> napisał(a): > > Wal sie glupku. Masz problem z napletkiem?

hersk, oto przyklad jak *dyskutuje* prowokator. Suworow sie klania:)

 Kupa z was baranow. Alez mamy baw! ;o)))

Data: 2010-12-23 15:49:25
Autor: Neko
Gdzie jest general?
Jaruzelski? Pewnie doradza Komorowskiemu.

Data: 2010-12-23 23:51:04
Autor: he®sk
Gdzie jest general?
On Thu, 23 Dec 2010 15:49:25 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Jaruzelski? Pewnie doradza Komorowskiemu.

 Irus, pewnie tak. Jak ida dopalacze?

Gdzie jest general?