Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Data: 2010-09-10 11:39:35
Autor: awe
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c89eeb1$0$27041$65785112news.neostrada.pl...
Gdize jest pochowany sp.Lech z małżonk±, na pewno na Wawelu? To dlaczego prezes PiS i jego klakierzy składaj± dzi¶ wieniec pod pałacem prezydenckim? Cięzko mu ruszyć tyłek i złożyć kwiaty na grobie brata? Co za obłudna kanalia! Pieniacz składa zło¶liwie kwiaty przed pałacem by wkurzać PREZYDENTA Komorowskiego!

-- Zahir
-- -- -- -- -
stul ryja gnoju
awe

Data: 2010-09-10 12:38:20
Autor: Miglanc
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6cu43$7vs$1news.onet.pl...

[...]

Zabolalo? Taki był cel by bolało!
Nie masz nic do powiedzenia to się zamknij! Jak sfora kundli wioskowych potraficie tylko ujadać. Zaszczeka jeden juz doł±cza do niego awe, u2, raff, neko i podobni.

--

Zahir

Data: 2010-09-10 12:40:49
Autor: Neko
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?
[...]

I znowu ci sie plyta zaciela, bombel?

Data: 2010-09-10 13:00:07
Autor: Neko - zalosny infantylny wypierdek
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6d20i$jtb$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem o co ci chodzi z tym "b±blem". Masz jakie¶ widzenia czy co? Udziela się ci od prezesa?

--

Zahir

Data: 2010-09-10 13:08:16
Autor: Neko
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?
Użytkownik "Neko - zalosny infantylny wypierdek" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Nie wiem o co ci chodzi z tym "b±blem". Masz jakie¶ widzenia czy co? Udziela się ci od prezesa?

Nie pamietasz swoich poprzednich wcielen, bombel? :)

Data: 2010-09-10 13:24:43
Autor: Miglanc
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6d3k4$o86$1news.onet.pl...
[...]

O co ci chodzi kole¶? Nie należę do sekty wal±cej w bębenki i nie wierze w to, że kiedy¶ byłem lwem czy jaszczurk±. Nie wierzę też w gusła odstawiane przez szamanów w sukienkach. Jeżeli ty w te wszystkie brednie wierzysz to sobie wierz. Mi to zwisa. Tak jak twoje majaczenia.

--

Zahir

Data: 2010-09-10 14:13:42
Autor: awe
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c8a1576$0$22814$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
bombel zmien grupe - nie masz nic ciekawego do powiedzenia. jestes tylko mala wesz
awe

Data: 2010-09-10 14:17:25
Autor: Awe WESZ
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6d75c$37a$1news.onet.pl...

[...]

Awe, nie jestem tu po to by mieć co¶ do powiedzenia! Jestem tu po to by was wkurwiać! Hiiiihiiiihahahaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-10 16:05:04
Autor: awe
Gdzie jest grób ¶p. Lecha?

Użytkownik "Awe WESZ" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c8a21d0$0$27045$65785112news.neostrada.pl...

[...]

co to za roznica, jak nie masz nic do powiedzenia. powinni cie zrolowac i wytapetowac jakis wychodek, moze na cos bys sie przydal
awe

Gdzie jest grób ¶p. Lecha?