Gdzie jest kij

Data: 2012-06-18 08:34:48
Autor: Marek
Gdzie jest kij
Trafiłem na oferty lokat w złoto z gwarantowanym zwrotem kapitału i odsetek. Procentowanie jest dwukrotnie wyższe o najlepszych lokat oferowanych przez banki. Takimi produktami dysponuje Amber Gold, ale nie chce mi się wierzyć bo jest to zbyt piękne. Gdzie jest schowany kij którym mogą "dawcę gotówki" boleśnie obić?

--
Marek

Data: 2012-06-18 08:41:13
Autor: Wojciech Bancer
Gdzie jest kij
On 2012-06-18, Marek <xyz@donikad.pl> wrote:

Trafi³em na oferty lokat w z³oto z gwarantowanym zwrotem kapita³u i odsetek. Procentowanie jest dwukrotnie wy¿sze o najlepszych lokat oferowanych przez banki. Takimi produktami dysponuje Amber Gold, ale nie chce mi siê wierzyæ bo jest to zbyt piêkne. Gdzie jest schowany kij którym mog± "dawcê gotówki" bole¶nie obiæ?

Pogooglaj. Firma jest na li¶cie ostrze¿eñ KNF i trochê ju¿ o niej by³o
w gazetach napisane.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2012-06-18 09:00:37
Autor: gregor
Gdzie jest kij
W dniu 2012-06-18 08:34, Marek pisze:
[...]

Wydaje mi się, że to taki drugi Grobelny bez BFG ładujesz kasę a po roku zostajesz z niczym nie warto ryzykować i dziwię się np. Radio PIN niby radio zwiazane z finansami a reklamują to ...

gregor

Data: 2012-06-18 09:03:49
Autor: maruda
Gdzie jest kij
W dniu 2012-06-18 09:00, gregor pisze:

Wydaje mi się, że to taki drugi Grobelny bez BFG ładujesz kasę a po roku
zostajesz z niczym nie warto ryzykować i dziwię się np. Radio PIN niby
radio zwiazane z finansami a reklamujÄ… to ...

Żurnaliści (pismaki, redachtóry, wydawcy mediów) - to prostytutki. Jeśli ktoś płaci za reklamę, to wezmą kasę i dadzą dupy.
Taka profesja, panie... Swoboda działalności gospodarczej (w granicach prawa).

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-06-18 09:49:05
Autor: m
[crosspost]Re: Gdzie jest kij
W dniu 18.06.2012 09:03, maruda pisze:
[...]

A tak swoją drogą, to czy radio/gazeta (Rzeczpospolita reklamuje AmberGold ZTCP) ma prawo odmówić publikacji ich reklamy, jeżeli to jest bądź co bądź legalny interes?

p. m.

Data: 2012-06-18 10:18:48
Autor: maruda
[crosspost]Re: Gdzie jest kij
W dniu 2012-06-18 09:49, m pisze:
[...]

A tak swojÄ… drogÄ…, to czy radio/gazeta (Rzeczpospolita reklamuje
AmberGold ZTCP) ma prawo odmówić publikacji ich reklamy, jeżeli to jest
bądź co bądź legalny interes?

p. m.

Pewno nie ma prawa.
A czy ktoś gdzieś w ogóle jakieś prawo widział? Ostatnio w tv pokazywali prawo pięści (prawo silniejszego). To chyba jedyne, które działa...

Widzisz... w normalnym systemie, to (gdybym np. prowadził knajpę), to mógłbym odmówić obsłużenia Cię, bo mi się Twoja gęba (albo orientacja seksualna) nie podoba i nic nikomu do tego.

Niestety, nie żyjemy w normalnym systemie. "Wolność", czy "swoboda", to puste słowa.

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-06-19 00:12:09
Autor: PlaMa
[crosspost]Re: Gdzie jest kij
W dniu 2012-06-18 10:18, maruda pisze:

Widzisz... w normalnym systemie, to (gdybym np. prowadził knajpę), to
mógłbym odmówić obsłużenia Cię, bo mi się Twoja gęba (albo orientacja
seksualna) nie podoba i nic nikomu do tego.

boże...

Niestety, nie żyjemy w normalnym systemie. "Wolność", czy "swoboda", to
puste słowa.

A jakby Cie wypieprzyli z muzułmańskiej dzielnicy w Warszawie to pewnie byś się cieszył, że wolność panuje i swoboda?

Data: 2012-06-19 07:10:22
Autor: bzdreg
[crosspost]Re: Gdzie jest kij
W dniu 2012-06-19 00:12, PlaMa pisze:
[...]

Jeśliby sobie wykupili ulice i napisali "Teren prywatny, giaurom (czy gojom) wstęp wzbroniony", to nie miałbym nic do powiedzenia.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-19 22:43:50
Autor: Gotfryd Smolik news
[crosspost]Re: Gdzie jest kij
On Tue, 19 Jun 2012, bzdreg wrote:

Je¶liby sobie wykupili ulice

  Ja w sprawie formalnej.
  Kierowcy bardzo czêsto tak siê "stosunkuj±" (w dyskusjach nad tym
kto p³aci i dlaczego ma prawo), jakby kto¶ im te drogi *chcia³*
sprzedaæ ;)

to nie mia³bym nic do powiedzenia.

  A to jest ca³kiem inna sprawa, na nowo nie ma sensu rozpalaæ flejma,
polecam archiwa z has³em "prawo przechodu".
  Znane w cywilizowanych krajach.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-06-18 11:01:14
Autor: Andrzej Kubiak
Gdzie jest kij
Dnia Mon, 18 Jun 2012 08:34:48 +0200, Marek napisa³(a):

Trafi³em na oferty lokat w z³oto z gwarantowanym zwrotem kapita³u

Uhm. Gwarantowanym przez kogo?

AK

Data: 2012-06-18 14:33:43
Autor: zaemka
Gdzie jest kij

[...]

kij to ten "gwarantowany zwrot" - przy czym gwarantowany powinien być w cudzosłowiu w oryginale !!!

Data: 2012-06-18 14:36:41
Autor: neoniusz
Gdzie jest kij
W dniu 18.06.2012 14:33, zaemka pisze:
cudzosłowiu

W czym?

Data: 2012-06-18 15:11:04
Autor: zaemka
Gdzie jest kij
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jrn7cp$c5u$5node2.news.atman.pl...
W dniu 18.06.2012 14:33, zaemka pisze:
cudzosłowiu

W czym?

nie czepiaj się drobiazgów- literówek , bo cię nie utrzymają i spadniesz ;-)

Data: 2012-06-18 21:47:07
Autor: Akarm
Gdzie jest kij
Użytkownik "zaemka" <NOSPAMzaemka@wp.pl> napisał w wiadomości news:jrn9i9$5jl$1mx1.internetia.pl...
[...]

A gdzie jest ta literówka?

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-18 19:59:44
Autor: Michal Tyrala
Gdzie jest kij
On Mon, 18 Jun 2012 21:47:07 +0200, Akarm wrote:
>>> w
>>> cudzos³owiu

 A gdzie jest ta literówka?

cudzYs³ów.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-18 22:55:18
Autor: Krystek
Gdzie jest kij
W dniu 2012-06-18 21:59, Michal Tyrala pisze:
On Mon, 18 Jun 2012 21:47:07 +0200, Akarm wrote:
cudzos³owiu

  A gdzie jest ta literówka?

cudzYs³ów.

No i poprawna odmiana to "w cudzys³owie", a nie "cudzys³owiu"...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Gdzie jest kij