Gdzie jest kij

Data: 2012-06-18 14:33:43
Autor: zaemka
Gdzie jest kij

Trafiłem na oferty lokat w złoto z gwarantowanym zwrotem kapitału i
odsetek. Procentowanie jest dwukrotnie wyższe o najlepszych lokat oferowanych przez banki. Takimi produktami dysponuje Amber Gold, ale nie chce mi się wierzyć bo jest to zbyt piękne. Gdzie jest schowany kij którym mogą "dawcę gotówki" boleśnie obić?

kij to ten "gwarantowany zwrot" - przy czym gwarantowany powinien być w cudzosłowiu w oryginale !!!

Data: 2012-06-18 14:36:41
Autor: neoniusz
Gdzie jest kij
W dniu 18.06.2012 14:33, zaemka pisze:
cudzosłowiu

W czym?

Data: 2012-06-18 15:11:04
Autor: zaemka
Gdzie jest kij
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jrn7cp$c5u$5node2.news.atman.pl...
W dniu 18.06.2012 14:33, zaemka pisze:
cudzosłowiu

W czym?

nie czepiaj się drobiazgów- literówek , bo cię nie utrzymają i spadniesz ;-)

Data: 2012-06-18 21:47:07
Autor: Akarm
Gdzie jest kij
Użytkownik "zaemka" <NOSPAMzaemka@wp.pl> napisał w wiadomości news:jrn9i9$5jl$1mx1.internetia.pl...
[...]

A gdzie jest ta literówka?

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-06-18 19:59:44
Autor: Michal Tyrala
Gdzie jest kij
On Mon, 18 Jun 2012 21:47:07 +0200, Akarm wrote:
>>> w
>>> cudzos³owiu

 A gdzie jest ta literówka?

cudzYs³ów.

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-06-18 22:55:18
Autor: Krystek
Gdzie jest kij
W dniu 2012-06-18 21:59, Michal Tyrala pisze:
On Mon, 18 Jun 2012 21:47:07 +0200, Akarm wrote:
cudzos³owiu

  A gdzie jest ta literówka?

cudzYs³ów.

No i poprawna odmiana to "w cudzys³owie", a nie "cudzys³owiu"...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Gdzie jest kij