Gdzie jest marszałek?

Data: 2010-06-21 14:47:47
Autor: Tomy M.
Gdzie jest marszałek?
Ani Sąd ani połnomocnicy Komorowskiego nie wiedza gdzie
on jest ...

....schował się do bobrzej nory?

Tomy M.

Data: 2010-06-21 14:49:24
Autor: u2
Gdzie jest marszałek?
W dniu 2010-06-21 14:47, Tomy M. pisze:
...schował się do bobrzej nory?

Poleciał po wskazówki do Budy Ruskiej.

Data: 2010-06-21 15:57:49
Autor: jadrys
Gdzie jest marszałek?
W dniu 2010-06-21 14:47, Tomy M. pisze:
Ani Sąd ani połnomocnicy Komorowskiego nie wiedza gdzie
on jest ...

...schował się do bobrzej nory?

Tomy M.
W jakimś zaciszu zaczyna pewnie na poważnie myśleć o zostaniu prezydentem.. O tym czy "układ" nie będzie się temu sprzeciwiał.

Data: 2010-06-21 16:09:47
Autor: u2
Gdzie jest marszałek?
W dniu 2010-06-21 15:57, jadrys pisze:
W jakim¶ zaciszu zaczyna pewnie na poważnie my¶leć o zostaniu
prezydentem.. O tym czy "układ" nie będzie się temu sprzeciwiał.

Przecież on jest z układu "nocnej zmiany" i ze spalonych WSI.

Data: 2010-06-21 16:17:21
Autor: jadrys
Gdzie jest marszałek?
W dniu 2010-06-21 16:09, u2 pisze:
[...]

No niby jest, ale w tych wyborach ma polecenie od "układu" grać "kozła ofiarnego", tak żeby nie wygrać ale sprawić na motłochu wrażenie walki o prezydenturę.

Data: 2010-06-21 16:20:39
Autor: u2
Gdzie jest marszałek?
W dniu 2010-06-21 16:17, jadrys pisze:
No niby jest, ale w tych wyborach ma polecenie od "układu" grać "kozła
ofiarnego", tak żeby nie wygrać ale sprawić na motłochu wrażenie walki o
prezydenturę.

Oby¶ miał rację ;) Władza absolutna partii oszustów wcale mi się nie
u¶miecha.

Data: 2010-06-21 21:13:26
Autor: jadrys
Gdzie jest marszałek?
W dniu 2010-06-21 16:20, u2 pisze:
[...]

Mi też nie.. I my¶lę że nie, nawet samemu układowi. - gdy jedni zaczna czerpać więcej, wtedy rozłam stanie się bardzo możliwy. A wtedy trybumnał stanu i 90% tzw elity politycznej kraju znajdzie się za kratkami. Niestety - nadal na utrzymaniu podatnika.

Gdzie jest marszałek?