Gdzie jest oszust z Sopotu?

Data: 2012-10-22 00:20:39
Autor: Przemysław W
Gdzie jest oszust z Sopotu?
Początek prywatyzacji dolnośląskiej służby zdrowia.
Zarząd Województwa rozpoczął procedurę, która zakończy się sprzedażą Dolnośląskiego Centrum Medycznego "DOLMED" SA.

W dniu 10 października br. otrzymałem od Zarządu Województwa Dolnośląskiego odpowiedź na interpelację w sprawie dalszych losów Dolnośląskiego Centrum Medycznego DOLMED S.A. Z odpowiedzi Zarządu Województwa wynika, że władze województwa podjęły decyzję o prywatyzacji DOLMEDU.

Jest to kolejny dowód na to, że komercjalizacja dolnośląskich jednostek służby zdrowia jest tylko wstępem do ich prywatyzacji. Należy przypomnieć o zapewnieniach władz Platformy Obywatelskiej, że komercjalizacja służby zdrowia nie jest wstępem do prywatyzacji służby zdrowia. Działania zmierzające do zbycia akcji wrocławskiego DOLMEDU, dają uzasadnione podstawy do podejrzeń, że mimo zapewnień również inne jednostki służby zdrowia w tym przekształcone szpitale zostaną na przestrzeni kilku kolejnych lat sprywatyzowane. W maju br. do opinii publicznej dotarła informacja o chęci przekształcenia w spółki prawa handlowego kolejnych po szpitalu psychiatrycznym we Wrocławiu jednostek: Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Sokołowskiego w Wałbrzychu i Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu.

Czy ktoś dziś uwierzy zapewnieniom Platformie Obywatelskiej, że komercjalizacja nie jest wstępem do prywatyzacji?

Data: 2012-10-22 18:57:08
Autor: Przemys³aw M.
Gdzie jest oszust z Sopotu?
Dnia Mon, 22 Oct 2012 00:20:39 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

Pocz±tek prywatyzacji dolno¶l±skiej s³u¿by zdrowia.
Zarz±d Województwa rozpocz±³ procedurê, która zakoñczy siê sprzeda¿± Dolno¶l±skiego Centrum Medycznego "DOLMED" SA.

No to kupuj, kupuj! Kokosy zrobisz.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Gdzie jest oszust z Sopotu?