Gdzie jest pietrzykowski?

Data: 2015-10-26 02:16:40
Autor: Mark Woydak
Gdzie jest pietrzykowski?

Szlag go trafil? a może w Radomiu PO wylaczyla dostęp do internetu?

Data: 2015-10-26 08:18:53
Autor: bronek.tallar
Gdzie jest pietrzykowski?
użytkownik Mark Woydak napisał:
Szlag go trafil? a może w Radomiu PO wylaczyla dostęp do internetu?

Umowa zlecenie, sam rozumiesz. Przejebali to i stiv się zmył.

Data: 2015-10-26 16:49:07
Autor: stevep
Gdzie jest pietrzykowski?
W dniu .10.2015 o 16:18 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik Mark Woydak napisał:
Szlag go trafil? a może w Radomiu PO wylaczyla dostęp do internetu?

Umowa zlecenie, sam rozumiesz. Przejebali to i stiv się zmył.

Rzekłeś Guciu.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 09:20:47
Autor: bronek.tallar
Gdzie jest pietrzykowski?
użytkownik stevep napisał:

> Umowa zlecenie, sam rozumiesz. Przejebali to i stiv się zmył.

Rzekłeś Guciu.

Prze Pana, Pan albo jesteś podszywaniec, albo Pan żeś zapomniał o: rozbawiony, zasmucony, inne ony. Tak było.
I linki do jakiegoś portalu były. Ja mam ci przypominać?

Data: 2015-10-27 05:43:06
Autor: stevep
Gdzie jest pietrzykowski?
W dniu .10.2015 o 17:20 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

> [...]

zapomniał o: rozbawiony, zasmucony, inne ony. Tak było.
I linki do jakiegoś portalu były. Ja mam ci przypominać?

Albo jesteś nawalony jak stodoła, albo naćpany.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 06:02:42
Autor: stevep
Gdzie jest pietrzykowski?

użytkownik stevep napisał:

> [...]

zapomniał o: rozbawiony, zasmucony, inne ony. Tak było.
I linki do jakiegoś portalu były. Ja mam ci przypominać?

To ja ci przypominam o twoim idiotyzmie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-26 16:39:11
Autor: stevep
Gdzie jest pietrzykowski?
W dniu .10.2015 o 08:16 Mark Woydak <mark.woydak@forest.de> pisze:

Szlag go trafil? a może w Radomiu PO wylaczyla dostęp do internetu?

Hmmm, w Radomiu zawsze wygrywa PiS i wyłączenie internetu jest możliwe,  ale a fuj stęskniłeś się za mną jako pedzio?
--
stevep
-- -- -

Gdzie jest pietrzykowski?