Gdzie jest teczka Kiszczakowej?

Data: 2016-02-22 12:58:42
Autor: Marek
Gdzie jest teczka Kiszczakowej?
Moze Kiszczak zdeponowal ja u Bolka?

Data: 2016-02-23 07:52:49
Autor: Pajdak
Gdzie jest teczka Kiszczakowej?
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e2709f53-a3fa-43da-b97c-a7a029391069googlegroups.com...
Moze Kiszczak zdeponowal ja u Bolka?

A moze u ciebie? Przeszukaj piwnice, pousuwaj pluskwy, wywal backdoory wtedy dowiesz sie kto cie polubil.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-23 05:20:18
Autor: Marek
W dniu wtorek, 23 lutego 2016 08:07:20 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
> Moze Kiszczak zdeponowal ja u Bolka?

A moze u ciebie? Przeszukaj piwnice, pousuwaj pluskwy, wywal backdoory wtedy dowiesz sie kto cie polubil.

Mam pismo z IPN, ze nie bylem w zainteresowaniu służb.

Data: 2016-02-23 14:43:16
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 14:20 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

--
Lepudruk

Mam pismo z IPN, ze nie bylem w zainteresowaniu służb.

To podobnie jak ja, ale przecież Wałęsa też dostał glejt z IPN, a że tobą  się nie interesowały to zupełnie mnie to nie dziwi.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 17:19:08
Autor: Pajdak
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:f197870b-a15a-4068-93fc-9aacb3c83af9googlegroups.com...
> [...]

--
Lepudruk

Mam pismo z IPN, ze nie bylem w zainteresowaniu służb.

Czyżbyś jak J.Kaczyński 13 grudnia 1980 r zgłosiłeś się na komisariat i błagałeś: internujcie mnie! Internujcie!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-23 17:30:27
Autor: u2
W dniu 2016-02-23 o 17:19, pajdak pisze:
Czyżbyś jak J.Kaczyński 13 grudnia 1980 r zgłosiłeś się na komisariat i
błagałeś: internujcie mnie! Internujcie!

te pajdak, a ty kiedy sie zglosiles ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-23 17:59:44
Autor: Pajdak
Gdzie jest teczka Kiszczakowej?
SPIERDALAJ BYDLAKU!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-23 17:43:44
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 17:19 Pajdak <lepudruk@dwarfs.org> pisze:

> [...]

Czyżbyś jak J.Kaczyński 13 grudnia 1980 r zgłosiłeś się na komisariat i  błagałeś: internujcie mnie! Internujcie!

Jego nie wytłumaczę, ale siebie tak, gdy znalazłem na liście Wildsteina  trzech osobników noszących to swamo nazwisko i imię co ja wystąpiłem do  IPN i mam orzeczenie,że to nie ja, miałem się narażać, że któryś z  pisowskich kapusi z psp będzie się mnie czepiał? A tak na marginesie to  kiedyś na komisji wojskowej też stawał ze mną facet o tym samym imieniu i  nazwisku. Sytuacja była dość humorystyczna, ale to już temat na inne  opowiadanie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-23 18:18:36
Autor: u2
W dniu 2016-02-23 o 17:43, steviepiepszyskoski pisze:
[...]

te cyrkus, to ilu w koncu was tam jest ?:))))))

Data: 2016-02-23 19:29:32
Autor: Pajdak
Gdzie jest teczka Kiszczakowej?
S P I E R D A L A J  B Y D L A K U !!!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-24 07:22:36
Autor: stevep
W dniu 2016-02-23 o 18:18, u2 pisze:
[...]

Znacznie mniej podobnych tobie przygłupów.
stevep

Data: 2016-02-24 13:17:45
Autor: Pajdak

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:naji7h$4bl$3news.vectranet.pl...
[...]

NIECH TEB BYDLAK NIE WCHODZI MI W DROGE BO WYTARZAM GO W GOWNIE !!!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-24 05:07:35
Autor: Marek
> [...]
> Moze Kiszczak zdeponowal ja u Bolka?

A moze u ciebie? Przeszukaj piwnice, pousuwaj pluskwy, wywal backdoory wtedy dowiesz sie kto cie polubil.

I co, palancie?
Mialem racje. W papierach Kiszczaka znalazło sie cos na temat jego żony..
Na drugi raz trzymaj gebe na kłódkę.
Juz my was, komuchów dobrze znamy.

Data: 2016-02-24 15:52:57
Autor: Pajdak
> [...]

Lepudruk

I co, palancie?
Mialem racje. W papierach Kiszczaka znalazło sie cos na temat jego żony.

Ja ci zaraz kutasie dam palancie! Ja ci zaraz przygłupie dam Kumuchu! Spieprzaj
dziadu! Do swojej komuszej sitwy!

--
Lepudruk

Gdzie jest teczka Kiszczakowej?