Gdzie jest ten kutas

Data: 2011-03-12 17:57:32
Autor: Hans Kloss
Gdzie jest ten kutas
... który twierdził że po podwyżce VAT ceny spadną ;)?
Polityczny hochsztapler, ekonomiczny debil i nieudaczny platfons
tuskodonek naobiecywał swoim pachołom gruszek na wierzbie a ci idioci
uwierzyli w nie po raz kolejny. Ryży gnój powtórzył  manewr
edziogierka zadłużając państwo ponad wszelką przyzwoitość i nawet
pierwszy objaw agonii gospodarki jest w obu przypadkach taki sam-
załamanie podaży cukru. Zielona wyspa, bodaj  was jasny szlag na
miejscu trafił....
Ciekawe ile lat tym razem będziemy się wygrzebywać z bagna? A
właściwie to będziecie, bo ja paszport w kieszeni, chwała Bogu, mam i
w razie czego nie zawaham się go użyć.
J-23

Data: 2011-03-13 07:41:22
Autor: Pinocchio
Gdzie jest ten kutas
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:15d141bb-0d2a-49b1-b6ab-0885b8dd8c41u6g2000vbh.googlegroups.com...

Jak to gdzie? Przed twoim monitorem! ;-)

Valerio

Data: 2011-03-13 07:52:54
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie jest ten
Hans Kloss napisał:

.. który twierdził że po podwyżce VAT ceny spadną ;)?
Polityczny hochsztapler, ekonomiczny debil i nieudaczny platfons
tuskodonek naobiecywał swoim pachołom gruszek na wierzbie

I trzy miliony mieszkań też tuskodonek obiecał.

Data: 2011-03-13 01:02:45
Autor: Hans Kloss
Gdzie jest ten
On 13 Mar, 07:52, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

I trzy miliony mieszka te tuskodonek obieca .

Sto x już na grupie było wałkowane- NIKT 3mln mieszkań nie obiecywał.
Proponowałem nawet 1kzł zakład temu kto udowodni że zrobił to JK,  co
podaje swoim wymóżdżonym pachołom do wierzenia paltfonska propaganda
J-23

Data: 2011-03-13 10:18:19
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie jest ten
Hans Kloss napisał:

[...]

Wisisz mi 1kzł

"Należy zatem wybudować w ciągu najbliższych 8 lat od 3 do 4 milionów
mieszkań"

(str.74)

http://www.pis.org.pl/download.php?g=mmedia&f=program_2005.pdf

Data: 2011-03-13 05:22:33
Autor: Hans Kloss
Gdzie jest ten
On 13 Mar, 10:18, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Wisisz mi 1kz

"Nale y zatem wybudowa w ci gu najbli szych 8 lat od 3 do 4 milion w
mieszka "
 Należy cię zmieszac z błotem
Czy ja zapowiedziałem że cię zmieszam z błotem? Bynajmniej,
stwierdziłem tylko potrzebę wykonania takiego przedsięwzięcia.
Wracaj chłopcze do książek, matura za pasem a ty wciąż na etapie
trudności ze zrozumieniem prostych zdań w jezyku polskim.
Aha, rozumiem że przyjąłeś zakład, jakoś będziesz musiał o tym
poinformowac rodziców.
Numer mojego konta: 03 1090 2503 0000 0006 3001 3935
J-23

Data: 2011-03-13 13:27:09
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie jest ten
Hans Kloss napisał:

[...]

Nie, nie ty. Tuskodonek, Szechter, żydzi i wolnomularze zapowiedzieli.

Data: 2011-03-13 13:03:58
Autor: pluton
Gdzie jest ten
Wisisz mi 1kzł

"Należy zatem wybudować w ciągu najbliższych 8 lat od 3 do 4 milionów
mieszkań"

1) JArek byl wtedy na prochach, to sie nie liczy.
2) Mial na mysli, ze te mieszkania wybuduje opozycja, a nie rzad.

Nullification

Data: 2011-03-13 15:10:39
Autor: [.heÂŽsk.]
Gdzie jest ten
On Sun, 13 Mar 2011 10:18:19 +0100, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

Hans Kloss napisał:

> [...]

 co
> podaje swoim wymóżdżonym pachołom do wierzenia paltfonska propaganda

 jak to nie obiecywal. jereczek obiecywal. moze odezwy do przyjaciol  moskali tez nie bylo? a co z http:\\deklaracjalodzka.pl ?
 wciaz 6175? ilu PiS ma czlonkow i sympatykow? podobno miliony! ;o)

Data: 2011-03-13 09:24:08
Autor: cytryna
Gdzie jest ten
Hans Kloss napisał:

> .. który twierdził że po podwyżce VAT ceny spadną ;)?
> Polityczny hochsztapler, ekonomiczny debil i nieudaczny platfons
> tuskodonek naobiecywał swoim pachołom gruszek na wierzbie

-- -- -- -- -- --
I trzy miliony mieszkań też tuskodonek obiecał.

-- -- -- -- -- -

Przeczytaj i zamknij plugawą jadaczkę tuskolubny frajerze:

Prawo i Sprawiedliwość PROGRAM 2005

"Program mieszkaniowy Prawa i Sprawiedliwości &#8222;Rodzina na swoim&#8221; zakłada,
że każda rodzina powinna dysponować samodzielnym mieszkaniem:własnym bądź wynajmowanym. Należy zatem wybudować w ciągu najbliższych 8 lat od 3 do 4 milionów mieszkań. PiS nie obiecuje gruszek na wierzbie. Tych mieszkań państwo nie będzie rozdawało. Skoncentruje się natomiast na tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi budownictwa mieszkaniowego. Będzie też wspomagać ten rozwój, bo społecznego problemu niedoboru mieszkań sam mechanizm rynkowy nie rozwiąże.
Rozmiary wspomagania finansowego ze strony państwa będą oczywiście zależały od sytuacji materialnej konkretnej rodziny.
Program Prawa i Sprawiedliwości wyodrębnia pod tym kątem trzy główne
kategorie budownictwa:
Rynkowe;
Społeczne;
Socjalne.
Podstawowym źródłem finansowania proponowanego przez Prawo i Sprawiedliwość programu mieszkaniowego będzie system bankowy &#8211; a kluczowym instrumentem &#8211; dostępny dla rodzin o niskich i średnich dochodach
kredyt hipoteczny."

Naucz się na pamięć jako że kłamstwo ma krótkie nogi, stąd widoczny już kres okradania Polaków przez agenturę PO&ZSL.

Data: 2011-03-13 09:26:39
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie jest ten
cytryna napisał:

Hans Kloss napisał:

[...]

A czy ja napisałem że obiecywał że będzie rozdawał za darmo? Nie,
obiecywali że wybudują. Ile zbudowali?

Data: 2011-03-13 15:10:39
Autor: [.heÂŽsk.]
Gdzie jest ten
On Sun, 13 Mar 2011 09:26:39 +0100, "Grzegorz Z."

cytryna napisał:

A czy ja napisałem że obiecywał że będzie rozdawał za darmo? Nie,
obiecywali że wybudują. Ile zbudowali?

oooo, cytryna tez walczy argumentami ;o)))

Data: 2011-03-13 09:45:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Gdzie jest ten

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:178f.000000eb.4d7c7f28newsgate.onet.pl...
Hans Kloss napisał:

> [...]

Naucz się na pamięć jako że kłamstwo ma krótkie nogi, stąd widoczny już kres
okradania Polaków przez agenturę PO&ZSL.

I stworzyło?
Przez 2 lata - 1 milion mieszkań. Powstał 1 milion mieszkań?

Data: 2011-03-13 12:57:14
Autor: pluton
Gdzie jest ten
Skoncentruje się natomiast na tworzeniu warunków
sprzyjających rozwojowi budownictwa mieszkaniowego.

Na czym to polegalo ? Na zrobieniu Leppera wiceministrem ?
NA probach wrobienia go w afere gruntowa ?

Nullification

Data: 2011-03-13 17:37:28
Autor: Przemysław W
Gdzie jest ten

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Naucz się na pamięć jako że kłamstwo ma krótkie nogi....

Na pamięć? Przecież każdy wie o kłamstwie Kaczyńskiego.Jednym z wielu.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-13 09:06:14
Autor: sofu
Gdzie jest ten kutas

[...]

-- -- -- -- -

A ma sie dobrze podobnie jak wtedy gdy w wyborach obiecywał głupolom gwiazdki z nieba.
Teraz opowiada, ze ratuje ich emerytury przed niecnymi OFE, co moze byc i prawdą nawet, bo tej przeciez nie zna nikt.
Nie po to OFE było tworzoine, aby emeryci mieli pod palmami lezec, o czym się mówi od nie dawna całkiem.
Wtedy jednak pokazywali, że tak miało niby być.....

sofu

Data: 2011-03-13 09:22:20
Autor: Grzegorz Z.
Gdzie jest ten
Hans Kloss napisał:

Polityczny hochsztapler, ekonomiczny debil i nieudaczny platfons
tuskodonek naobiecywał

I że nie będzie premierem jak jego brat będzie prezydentem też obiecywał -
to tak w ramach tego politycznego hochsztaplerstwa.

Data: 2011-03-13 15:10:39
Autor: [.heÂŽsk.]
Gdzie jest ten
On Sun, 13 Mar 2011 09:22:20 +0100, "Grzegorz Z."

Hans Kloss napisał:

> [...]

I że nie będzie premierem jak jego brat będzie prezydentem też obiecywał -
to tak w ramach tego politycznego hochsztaplerstwa.

 ooo, to hans jest teraz ekonomista? pewnie jak jego prezes,
 po 2 tygodniowym kursie w klarysewie ;o))

Gdzie jest ten kutas