Gdzie jest ten kutas

Data: 2011-03-13 09:06:14
Autor: sofu
Gdzie jest ten kutas

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:15d141bb-0d2a-49b1-b6ab-0885b8dd8c41u6g2000vbh.googlegroups.com...
... który twierdził że po podwyżce VAT ceny spadną ;)?
Polityczny hochsztapler, ekonomiczny debil i nieudaczny platfons
tuskodonek naobiecywał swoim pachołom gruszek na wierzbie a ci idioci
uwierzyli w nie po raz kolejny. Ryży gnój powtórzył  manewr
edziogierka zadłużając państwo ponad wszelką przyzwoitość i nawet
pierwszy objaw agonii gospodarki jest w obu przypadkach taki sam-
załamanie podaży cukru. Zielona wyspa, bodaj  was jasny szlag na
miejscu trafił....
Ciekawe ile lat tym razem będziemy się wygrzebywać z bagna? A
właściwie to będziecie, bo ja paszport w kieszeni, chwała Bogu, mam i
w razie czego nie zawaham się go użyć.
J-23

A ma sie dobrze podobnie jak wtedy gdy w wyborach obiecywał głupolom gwiazdki z nieba.
Teraz opowiada, ze ratuje ich emerytury przed niecnymi OFE, co moze byc i prawdą nawet, bo tej przeciez nie zna nikt.
Nie po to OFE było tworzoine, aby emeryci mieli pod palmami lezec, o czym się mówi od nie dawna całkiem.
Wtedy jednak pokazywali, że tak miało niby być.....

sofu

Gdzie jest ten kutas