Gdzie jest zassany stuff? (PS3)

Data: 2010-03-04 18:49:45
Autor: WaLker
Gdzie jest zassany stuff? (PS3)
Witam,

Po ponad roku wreszcie podlaczylem konsole do sieci i od razu potestowalem polaczenie kupujac dodatki do Far Cry2 oraz demo Assassin's Creed 2. Wszystko ladnie poszlo, ale jest jeden problem. Po sciagnieciu nie moge tego znalezc. Przekopalem sie przez to idiotycznie zaprojektowane menu i nigdzie tego nie ma. Kasa w bloto? Pomozcie, bo nie ogarniam tematu.

Dzięki i pozdrawiam.

Data: 2010-03-04 18:59:58
Autor: Katanka
WaLker wrote:
[...]

Jak to zasysałeś? Zostawiłeś włączony sklepik PSS podczas zasysania? Jesli tak, to wtedy samo się zainstalowało i pliki się dograły do gry w katalogu "Games Data". Jesli zasysałeś w tle to pliki powinny się pojawić w zakładce "Games" w głównym menu w takich dziwnych jakby bańkach szklanych. Kliknij je i się zainstalują. No chyba, że ściągałeś je w tle, a potem wyłaczyłeś konsolę z opcją "ściagnij, a potem wyłącz automatycznie", wtedy też pliki się same zainstalowały. Może gry ich nie widzą, bo masz gry kupione w USA, a ściagałeś dodatki w PL, lub odwrotnie? W razie, gdybym nie mówił dośc jasno (dla mnie to bardzo proste), to powiedz, a postaram się to jakos prościej wyjaśnić :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-04 19:28:15
Autor: WaLker

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hmoseo$mns$1inews.gazeta.pl...
WaLker wrote:
[...]

Dzieki za szybka odpowiedz. Sklepik byl wlaczony przez cale sciaganie. AC2 pojawil sie w katalogu Games Data, ale nie mozna go uruchomic. Jedyne opcje przy najechaniu na niego to "usun" i "informacja". A ja liczylem, ze bede mogl odpalic demko :) O co moze chodzic?
Co do mojego ukochanego Far Cry2 :), to w ogole go nie widac. Faktem jest, ze gram w wersje pl, a dodatki ktore sciagalem raczej pl nie sa... Czyli to w ogole by nie zagralo?

Data: 2010-03-04 19:40:25
Autor: Katanka
WaLker wrote:

Dzieki za szybka odpowiedz. Sklepik byl wlaczony przez cale
sciaganie.

Ok, czyli się ściagnęło i samo zainstalowało.

AC2 pojawil sie w katalogu Games Data, ale nie mozna go
uruchomic. Jedyne opcje przy najechaniu na niego to "usun" i
"informacja".

Ale zaraz. Ściągałeś dodatek do AC2 tak? Zatem włóż płytę z grą do napędu i normalnie uruchom. dodatek juz jest w konsoli i z poziomu gry będzie widoczny. Jego się osobno nie odpala, ale odpala się grę, która go zauważy. Oczywiście musi byc dodatek kupiony w tym samym regionie co gra, czyli np na pudełku z grą z tyłu jest czarna ikonka R2 (Europa) to dodatek powinien być ściagnięty ze sklepiku w Europie (obojętnie w jakim kraju). Jeśli był ściagnięty w Region1 (USA) to nie zadziała. Zwyczajnie gra go nie zauważy.

 A ja liczylem, ze bede mogl odpalic demko :) O co moze
chodzic?

Demko jesli chcesz odpalic, to trzeba je ściagnąć tak samo z PlayStation Store i zostawic aby się zainstalowało, albo zainstalować. Natomiast demko nie będzie mogło widzieć ściągniętych dodatków. Te dodatki zobaczy i pozwoli w nie zagrać TYLKO pełna wersja gry na płycie.

Co do mojego ukochanego Far Cry2 :), to w ogole go nie widac. Faktem
jest, ze gram w wersje pl, a dodatki ktore sciagalem raczej pl nie
sa... Czyli to w ogole by nie zagralo?

Na jaki kraj masz zarejestrowane konto w którym ściagałeś dodatki do FC2? Jesli w Europie, to zagra, nie musi byc koniecznie PL, może być UK. ale ja przypuszczam, że to masz inny problem. Nawet gdyby dodatki nie grały z grą, to w "Games Data" powinienes je zobaczyc. Wejdź do sklepiku jeszcze raz i tam na górze po prawej jest malutka ikonka "downloads". wejdz tam i zobaczysz tam to co kupiłeś. Kliknij jeszcze raz w Far Cry 2 dodatek i ściagnij ponownie. Założę się, że dodatek do AC2 zassałeś, a ten FC2 nie :)

Ps. spoko, nauczysz się, to jest proste jak budowa cepa :)

Data: 2010-03-09 00:20:50
Autor: WaLker

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hmouqm$214$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dzieki. To jest cenna uwaga. Tylko zastanawiam sie gdzie jest ten europejski sklepik? Nie widzialem w menu jakiegos wyboru witryn. Po prostu, daje sie prowadzic za reke i wchodze do jednego sklepu, ktory ukazuje mi sie w menu.

Na jaki kraj masz zarejestrowane konto w którym ściagałeś dodatki do FC2?

Na Polske. Czyli moge juz zapomniec o dodatkach do gier pl?

Ps. spoko, nauczysz się, to jest proste jak budowa cepa :)

To mi zaczyna przypominac walke z grami i pecetem. A przeciez konsola miala byc bezproblemowa. Mozna byc za starym na gry? :)
No nic. Wykoncze "paru" humanow jako galaktyczny lowca i frustracja mi przejdzie ;)

Dzieki i pozdrawiam.

Data: 2010-03-09 09:36:59
Autor: Piotr KUCHARSKI
WaLker <jackym@konto.pl> wrote:
[...]

To zaleĹźy od tego, na jaki kraj masz zarejestrowany PSNID.

Na jaki kraj masz zarejestrowane konto w którym ściagałeś dodatki do FC2?
Na Polske.

Czyli widzisz (tylko) europejski PSS i nie musisz się przejmować regionami,
jeśli gry też kupujesz w Europie.

Czyli moge juz zapomniec o dodatkach do gier pl?

Nie, czemu? Przecież już ściągnąłeś jakieś?
Fakt, że w amerykańskim czasem taniej, często szybciej, no ale co zrobić. :)

To mi zaczyna przypominac walke z grami i pecetem. A przeciez konsola miala byc bezproblemowa. Mozna byc za starym na gry? :)

Tzn. gdzie masz te problemy, z czym walczysz?

p.

Data: 2010-03-10 20:41:17
Autor: Katanka
WaLker wrote:

Dzieki. To jest cenna uwaga. Tylko zastanawiam sie gdzie jest ten
europejski sklepik? Nie widzialem w menu jakiegos wyboru witryn.

To nie tak. Z lewej strony menu głównego konsoli masz userów. tych userów mozesz mieć kilku. Każdego usera mozesz potem zarejestrować na inny adres w tym zupełnie inne Państwo. Np pierwszego usera rejestrujesz w PSN na Polskę, drugiego na USA, trzeciego na Japonię. Teraz logujesz się na jednego z tych userów i wchodzisz do sklepiku. Kazdy z tych userów wejdzie ci do sklepiku z danego kraju. Czyli user z PL wejdzie do sklepiku w którym płacisz złotówkami, use r zUSA wejdzie do tego gdzie płaci się w $, user z Japonii wejdzie automatycznie do sklepiku gdzie płaci się w Yenach. Nie tylko walutą te sklepiki się różnią, różnią się też zawartością.

Ja mam userów w kosnoli tak nazwanych:

Katanka_UK   <- to jest główne
Katanka_PL
Katanka_CAN
Katanka_JAP
Katanka_HK

Każdy na inne Państwo ma zarejestrowany adres i każdy pozwala na zakupy w róznych sklepikach :) Oczywiście gram na tym głównym, pozostałe sią tylko do zakupów.

Po
prostu, daje sie prowadzic za reke i wchodze do jednego sklepu, ktory
ukazuje mi sie w menu.

Z tego co piszesz ro masz w menu konsoli tylko jednego usera. Załóz innego na USA :)

Na jaki kraj masz zarejestrowane konto w którym ściagałeś dodatki do
FC2?

Na Polske. Czyli moge juz zapomniec o dodatkach do gier pl?

Ja masz na Polskę, to masz dodatki do gier z Regionu2 (r2) czyli Europa. Z tego sklepiku dodatki będfą pasowały do gier wydanych w Europie. Analogicznie jest z regionem 1 (USA) oraz Regionem 3 (JAPONIA)

To mi zaczyna przypominac walke z grami i pecetem. A przeciez konsola
miala byc bezproblemowa. Mozna byc za starym na gry? :)

Na gry nie ... na sprzęt tak :) Mam nadzieje, że wyjasniłem wszystko dokładnie. Jak będziesz mial pytania, to wal smiało.

Data: 2010-04-13 22:13:37
Autor: Meanthord
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hn8sks$hm7$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Jakim cudem karta kredytowa zarejestrowana na Polske mozesz kupowac rzeczy z konta zarejestrowanego na USA? Mi wywala komunikat o niezgodnosci adresow.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-04-14 07:42:58
Autor: Artur Bross
On 2010-04-13 22.13, Meanthord wrote:
[...]

VISA dziala bez wzgledu na adres...

Data: 2010-04-16 16:00:49
Autor: Katanka
Meanthord wrote:
[...]

Visa Credit i Visa Electron z Multibanku działają aż miło.

Data: 2010-03-05 09:47:45
Autor: torq314
Gdzie jest zassany stuff? (PS3)
mogl odpalic demko :) O co moze chodzic?

o to, że to nie jest "demko" tylko dodatek, do pełnej wersji, który zakłada że tę pełną wersję masz w napędzie.
dziwne, że tego nie zauważyłeś, zwłaszcza że oba dostępne dodatki kosztują po kilkanascie złotych.

torq314

Data: 2010-03-09 00:00:50
Autor: WaLker

Użytkownik "torq314" <torq314@torq314.torq> napisał w wiadomości news:hmqh53$jl8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Faktycznie, to był dodatek. Nie wiem skąd ubzdurałem sobie, że to demko :)
Co do ceny, to przeliczając ją na dolary jest adekwatna, jeśli mówimy o demie. Tylko u nas w 3cim swiecie wszystko kosztuje krocie :/

Data: 2010-03-05 10:17:52
Autor: Catalyst

"WaLker" <jackym@konto.pl> wrote in message news:hmorrm$vdh$1news.onet.pl...
[...]

W PS Store zauważyłem niuans: klikasz download - pyta (jeśli masz włączony facebook) czy opublikować na FB. Klikasz TAK - pojawia ci się kolejne menu i znowu czeba ciapnąć download potem sie pojawia plansza i POBIERANIE W TLE.

Założę się, że wcale tego nie pobrałeś - ja tak uczyniłem kilka razy po prostu za szybko robiłem back.

Data: 2010-03-09 00:02:37
Autor: WaLker

Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomości news:hmqi83$4kt$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dzięki. Faktycznie, dziwne ale nie pobrałem dodatku do FC2. Chociaż i tak pewnie ten dodatek nie będzie chodził z moją wersją PL...

Data: 2010-03-05 13:51:59
Autor: Cezar
Użytkownik "WaLker" <jackym@konto.pl> napisał w wiadomości news:hmorrm$vdh$1news.onet.pl...
[...]

Zaczynając od tego, że dema Assassin's Creed 2 nie ma...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Gdzie jest zassany stuff? (PS3)