Gdzie jeste? Lepperze?

Data: 2014-02-27 01:55:52
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
# Protest rolników w całej Polsce. Będą blokować drogi i miasta
Polska ziemia w polskie ręce! Stop prywatyzacji lasów państwowych! To  niektóre z haseł, które dziś będą towarzyszyć rolnikom w ramach  ogólnopolskiej akcji protestacyjnej. Fala manifestacji rolniczych obejmie  większość województw w kraju. #
Ze strony:
http://skroc.pl/c6c61

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-01 20:06:39
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbw0veb350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Miejmy nadzieję, że poradzą sobie bez Leppera. I słusznie - niech protestują! Lasy powinny pozostać państwowe!

Data: 2014-03-01 13:20:30
Autor: Marek
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu sobota, 1 marca 2014 20:06:39 UTC+1 użytkownik miś z okienka napisał:
[...]

Jak lasy dalej beda panstwowe, to bedzie nimi rzadzil Tusk.
A, jakbym ja byl wlascicielem kawalka lasu, to bede wiedzial, ze chociaz ten kawalek jest w dobrych rekach.
Jestem za prywatyzacja - byle nie zlodziejska.

Data: 2014-03-01 23:27:41
Autor: Ikselka
Gdzie jeste?? Lepperze?
Dnia Sat, 1 Mar 2014 13:20:30 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Jestem za prywatyzacja - byle nie zlodziejska.

Utopista.
--
XL  "Nie naleĹźy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-03-02 12:49:59
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste?? Lepperze?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1obx4iem6a45p$.1pt3tyhwnnr5z$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 1 Mar 2014 13:20:30 -0800 (PST), Marek napisał(a):

Jestem za prywatyzacja - byle nie zlodziejska.

Utopista.

Dlaczego utopista? Prywatyzacja może być uczciwa, jeśli się trzyma zdala od czerwonych szkodników.

Data: 2014-03-02 01:33:30
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 22:20 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Jak coś dostaniesz to już nie będzie złodziejska?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-02 12:52:35
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xb2jt4uj50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Wg. Michnika każdy był konfidentem - Czy według ciebie każdy jest złodziejem?

Data: 2014-03-02 14:17:25
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 12:52 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Nie każdy, ale co poniektóry jest kretynem.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-02 14:18:36
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
[...]

Wg Michnika? Chyba wg "Jarka Polskę Zbaw"?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-02 16:07:58
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

napisał:
[...]

Wg Michnika?

Cała jego myśl przewodnia jest taka, że dekomunizacja jest niemożliwa, bo każdy
w peerelu się uświnił.

Data: 2014-03-03 03:17:02
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?

napisał:
[...]

Zakochałeś się w tym Michniku, on chyba nie jest homo?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 13:50:16
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

napisał:
[...]

No to jak według ciebie Stefan - każdy jest złodziejem?

Data: 2014-03-03 15:39:38
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?

napisał:
[...]

To raczej charakteryzuje prymitywów od Rydzyka, a co z tobą i Michnikiem?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 16:46:04
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

napisał:
[...]

Chciałeś powiedzieć, że to takie złodzieje - prymitywy?

Data: 2014-03-04 03:37:20
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?

napisał:
[...]

A wg ciebie złodziej musi być intelektualistą?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 18:59:09
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

napisał:
[...]

Nie wiem, nie znam się na tym. Chciałem tylko wiedzieć, czy owczarnię ojca Rydzyka uważasz za złodziei. Bo jeśli tak, to dlaczego?

Data: 2014-03-02 12:59:02
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- --
W lesie rządzi leśniczy. Gdyby lasami rządził Tusk, już dawno by je
powyprzedawał swoim kolesiom.

A, jakbym ja byl wlascicielem kawalka lasu, to bede wiedzial, ze chociaz ten
kawalek jest w dobrych rekach.
Jestem za prywatyzacja - byle nie zlodziejska.
-- -- -- -- --
Czy złodziejska, to już kwestia władzy.
1) Widzieliście w TV złodziejkę, która sprzedawała szpitale za łapówki?
2) Wybraliście do władz złodziei, ktorzy wyprzedają wszystko za łapówki?
3) Trzeba bronić przed władzą lasów, żeby ich nie wyprzedała za łapówki.

Data: 2014-03-02 01:32:17
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 20:06 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A kto na nie dybie, a może komuś się coś śniło?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-02 12:55:23
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xb2jr3qv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A kto na nie dybie

No jak to kto? Władzuchna którą ty wybierałeś Pietrzykowski! Swędzą ją łapki przyzwyczajone do brania wziątek - nie widziałeś w TV Sawickiej?

Data: 2014-03-02 14:16:25
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 12:55 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A ty nie widziałeś PiS-owskich kretynów typu Rumcajsa od melexów?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-02 16:07:16
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xb3i5nkt50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Z tego co wiem, Kaczory ukradły księżyc - więcej zarzutów nie słyszałem.

Data: 2014-03-03 03:15:54
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
[...]

Hmmm, a zarzuty wobec Ziobry i Kaczyńskiego do Trybunału Stanu to taka  piaskownmica.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 13:51:12
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xb4i8scq50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

O kradzież księżyca?

Data: 2014-03-03 15:41:20
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 13:51 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Zarzuty są konkretne, a ty nie weksluj bo harcerzyki mogą się mieć z  pyszna.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-03 16:48:03
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xb5hq6d550oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Temat jest o złodziejstwie - co konkretnie ukradły Kaczory?

Data: 2014-03-04 03:38:28
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 16:48 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

To tylko kradzież podlega paragrafom?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-04 19:02:04
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

[...]

Na razie nie pytam o paragrafy.
Pytam o to, co i komu według ciebie ukradli bracia Kaczyńscy?

Data: 2014-03-05 02:49:27
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 19:02 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A pytaj sobie o co ci wygodnie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-05 17:24:34
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

[...]

A ty nie rzucaj pustych oskarżeń.

Data: 2014-03-06 03:36:15
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 17:24 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

A takie zarzuty to kieruj pod adresem swojego prezia, on jest w tym  mistrzem- "wiem, ale nie powiem" itd

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-06 14:15:18
Autor: miś z okienka
Gdzie jeste? Lepperze?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xb936pjm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No właśnie - co ukradli Ziobro i Kaczyński? Wiesz a nie powiesz?

Data: 2014-03-06 15:44:02
Autor: stevep
Gdzie jeste? Lepperze?
W dniu .03.2014 o 14:15 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]