Gdzie karta przedpłacona a jeszcze lepiej wirtualna?

Data: 2016-01-10 14:00:05
Autor: paxilodon
Gdzie karta przedpłacona a jeszcze lepiej wirtualna?
Przejrzałem regulamin mojej karty i nie znalazłem żadnych ograniczeń na MCC, ale nie wykluczone, że masz inną kartę. Ja swoją otrzymałem od pracodawcy (jakaś akcja z prezentami świątecznymi dla dzieci i zamiast wypłacić gotówkę/przelew na konto, dali wszystkim karty z X zł). A używałem jej akurat w Smyku - zadziałała poprawnie.

Gdzie karta przedpłacona a jeszcze lepiej wirtualna?