Gdzie konta oszczednosciowe jednodniowe? Po za Polbankiem?

Data: 2011-04-24 06:16:03
Autor: Rafal M
Gdzie konta oszczednosciowe jednodniowe? Po za Polbankiem?
Hej

Jaki bank teraz oferuje najwyzej oprocentowane konta oszczednosciowe
jednodniowe? Chodzi mi o konta, w ktorych mozna wyjac srodki z dnia na
dzien bez utraty odsetek.

Z tych ktore znam:
Polbank (mocno oszczedzajce) - 4,75%
Eurobank (RO) - 4,05%

Co jeszcze? Chodzi mi o oprocentowanie w okolicy tego z Polbanku.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-04-24 15:22:00
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-04-24 15:16, Rafal M pisze:
[...]

Meritum Bank 4,5%:

<http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meritumkonto_silnie_zarabiajace#r,main,selectedTab=9434&r,main,selectedSubtab=9439>

Data: 2011-04-24 16:42:55
Autor: Q
Gdzie konta oszczednosciowe jednodniowe? Po za Polbankiem?
Z tych ktore znam:
Polbank (mocno oszczedzajce) - 4,75%
Eurobank (RO) - 4,05%

Meritum Bank 4,5%:

a nie ma tam jakichs oplat za konto / ukrytych oplat / drugi przelew w miesiacu 10zl / itd?
pytam, bo bo chyba Rafalowi rowniez o to chodzilo :)

Data: 2011-04-24 08:47:44
Autor: Rafal M
On 24 Kwi, 16:42, "Q" <n...@spam.pl> wrote:

a nie ma tam jakichs oplat za konto / ukrytych oplat / drugi przelew w
miesiacu 10zl / itd?
pytam, bo bo chyba Rafalowi rowniez o to chodzilo :)

W Meritum pierwszy przelew w miesiacu gratis, kazdy kolejny 10 zl.
Jest to minus, ale da sie przezyc.
Tylko pytanie jeden przelew jest bezplatny dla WSZYSTKICH kont
oszczedzajacych, czy dla kazdego oddzielnie? Bo mozna zakladac nie
ograniczona liczbe tych rachunkow...

Pozdrawia
Rafal

Data: 2011-04-24 16:24:35
Autor: Tomasz Opalski
Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> napisał(a):

W Meritum pierwszy przelew w miesiacu gratis, kazdy kolejny 10 zl.
Jest to minus, ale da sie przezyc.

Jeśli Ci to oganiczenie nie przeszkadza, to jeszcze mBank przy promocyjnej jednodniowowej 4% jest wart zainteresowania. Jeden przelew za darmo w miesięcu, ale przy rozdzieleiu  srodków 4 na konta, ograiczenie już tak nie boli. Niestety oferta jednodniówki bez promocji jest marna.

Data: 2011-04-24 19:55:26
Autor: mx
[...]

Bezpłatny, "jeden z(a) KAŻDEGO" Silnie Zarabiającego w miesiącu KALENDARZOWYM. Sprawdzone!

Pomysł, że jeden ze wszystkich to Conspiracy Theory?
To nie trzej Muszkieterowie tylko Meritum ;)

Data: 2011-04-24 21:15:00
Autor: Krzysztof

"Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote in message news:8736ca4c-bd1a-4b24-a332-a7887b11c80bj28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

jeden przelew jest z kazdego konta a kont mozna miec nawet 100, czyli zawsze wyplaca sie calosc a w razie nadwyzki mozna ja ulokowac na nowym koncie, itd.

Data: 2011-04-26 12:21:31
Autor: Zyga
W dniu 2011-04-24 17:47, Rafal M pisze:

Bo mozna zakladac nie ograniczona liczbe tych rachunkow...

Czy to oznacza że mogę otworzyć dużo rachunków i na każdym trzymać kwotę dającą odsetki na poziomie pół grosza? Czy się jakoś przed tym zabezpieczyli?

pzdr
Zyga

Data: 2011-04-26 19:58:00
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:4db69c9e$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Się zabezpieczyli.
P.G.

Gdzie konta oszczednosciowe jednodniowe? Po za Polbankiem?