Gdzie konto

Data: 2011-09-22 20:26:18
Autor: RobertS
Gdzie konto
W dniu 2011-09-22 19:13, ksdrs pisze:
Witam i o droge pytam.

Idea Bank, polecam konto osobiste i firmowe ;-)

RobertS

Data: 2011-09-22 20:39:14
Autor: Grzexs
Gdzie konto
Witam i o droge pytam.

Idea Bank, polecam konto osobiste i firmowe ;-)

Jedno zastrzeżenie – jak miałeś konto w mBanku, to ciężko będzie się przyzwyczaić do topornego interfejsu Idea Banku. Poza tym ok.

--
Grzexs

Data: 2011-09-22 21:07:21
Autor: RobertS
Gdzie konto

Idea Bank, polecam konto osobiste i firmowe ;-)

Jedno zastrzeżenie – jak miałeś konto w mBanku, to ciężko będzie się
przyzwyczaić do topornego interfejsu Idea Banku. Poza tym ok.

nie wiem czy jest toporne, z pewnością inne, ale ja się jakoś przyzwyczaiłem, korzystam głównie do zakładania lokat

RobertS

Gdzie konto