Gdzie konto bez górnego limitu przelewu ale z białkiem?

Data: 2012-07-31 21:39:44
Autor: Krzysztof Halasa
Gdzie konto bez górnego limitu przelewu ale z białkiem?
" " <assembea@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

Jak w temacie... Poszukuję konta, z którego mógłbym przelewem zapłacić za
mieszkanie, ok. 500k. Niestety wszystkie które obecnie mam, a także niektóre z
tych bardziej ikskluziw, np. Bankowość Osobista w Półbanku, mają bardzo niskie
ograniczenie górne kwoty wykonywanego przelewu. Np. polbankowa BO - tylko
100k.

To chyba niemożliwe, na pewno chodzi o transakcje bez osobistej wizyty
w banku (np. telefon, internet).
Nie spotkałem się z bankiem, który miałby podobne limity w przypadku
osobistego zlecania przelewu w oddziale. Może jakieś konto dla dzieci,
nie wiem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2012-08-01 14:00:03
Autor: Matt
Gdzie konto bez górnego limitu przelewu al e z bia³kiem?
On Tue, 31 Jul 2012 21:39:44 +0200, Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:

Jak w temacie... Poszukujê konta, z którego móg³bym przelewem zap³aciæ  za mieszkanie, ok. 500k. Niestety wszystkie które obecnie mam, a tak¿e  niektóre z tych bardziej ikskluziw, np. Bankowo¶æ Osobista w Pó³banku, maj± bardzo niskie ograniczenie górne kwoty wykonywanego przelewu..Np.  polbankowa BO - tylko 100k.

To chyba niemo¿liwe, na pewno chodzi o transakcje bez osobistej wizyty
w banku (np. telefon, internet).
Nie spotka³em siê z bankiem, który mia³by podobne limity w przypadku
osobistego zlecania przelewu w oddziale. Mo¿e jakie¶ konto dla dzieci,
nie wiem.

Jest tak jak piszesz. W Polbanku limit przelewu 100k dotyczy transakcji  zlecanych przez internet i przez telefon. W oddziale nie ma limitu.

Matt

Gdzie konto bez górnego limitu przelewu ale z białkiem?