Gdzie korzystny leasing auta?

Data: 2015-01-07 17:57:47
Autor: RobertS
Gdzie korzystny leasing auta?

Mała firma, niewatowiec (usługi zw. przedmiotowo), potrzebne auto w
rodzaju może którejś Skody, może Dacia.
Najlepszy byłby leasing, żeby nie zamrażac środków.
Gdzie i jak szukać korzystnych ofert leasingu?
Auto nie musi byc nowe, może także być używane.
Ewentualna opcja przejścia na vat (ale raczej się nie opłaci, rachunki
zw., nie będzie z czego odliczać, a dwa razy więcej księgowości i sankcji).

dlaczego leasing a nie zwykły kredyt samochodowy?

ostatnio miałem ten sam dylemat i bardziej opłacało się kredytować (też płatnikiem VAT nie jestem)

RobertS

Data: 2015-01-08 12:22:18
Autor: Waldek

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:m8joi2$i9f$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

Hmm ... dlaczego ?  - specem nie jestem, ale widze takie róznice jak :
- przy kredycie amortyzacja przez 5 lat
- przy lizingu - w zaleznosci od okresu lizingu moze byc krócej

Przy lizingu jesli np. jakis %  wpłaty własnej,  cała pierwsza rata idzie w koszty
- co moze tez miec znaczenie dla osoby z DG
Zwykle mniej papierologii - firma lizingująca załatwia wsio włacznie z rejestracją pojazdu
biorca podpisuje umowe i zwykle weksel, po czym odbiera pojazd

- bywa ze dla "lizingodawcy" importer oferuje znacznie atrakcyjniejsze upusty
na konkretna marke/model pojazdu niz dla typowego klienta

Wszystko zalezy co komu pasuje, jakie robi przebiegi,
czy chce pózniej zostawic w firmie auto czy nie itd itp

Pozdro

Data: 2015-01-20 13:36:50
Autor: 666
Gdzie korzystny leasing auta?
Np. żeby nie wykazywać czy to w środkach trwałych (firma), czy to w oświadczeniach majątkowych.

-- -- -