Gdzie kręcą...

Data: 2009-04-05 15:09:19
Autor: rs
Gdzie kręcą...
On Sun, 05 Apr 2009 20:51:22 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Czy jest jakiś portal, na którym ludzie wymieniają się informacjami nt. co, gdzie i kto kręci?
Mam na myśli tylko teren RP i tylko filmy, żadne reklamy, czy seriale.
Chciałbym przyglądnąć się kilku czynnościom.
zyga

mam nadzieje, ze czegos takiego nie ma. jesli by bylo, to wiesz co by
sie na tych planach dzialo jakby kazdy chcial i mogl sobie poogladac?
zdecydowana wiekszosc produkcji jest krecona, prawie ze w taajemnicy.  <rs>

Data: 2009-04-06 00:24:47
Autor: Titus Atomicus
Gdzie kręcą...
In article <ua0it4h7amqi5dcs2qn9cds35t19mutsm3@4ax.com>,
 rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

> [...]

sie na tych planach dzialo jakby kazdy chcial i mogl sobie poogladac?
zdecydowana wiekszosc produkcji jest krecona, prawie ze w taajemnicy.  <rs>
 E, w Warszawie wystarczy sie przjechac po centrumm. I pojechac za jakims barobusem Bracki Karkoskich. Zawsze na jakis plan sie trafi. Ale z reguly seriale.

TA

Gdzie kręcą...