[WRO] Gdzie kupić akumulator?

Data: 2012-11-12 14:32:34
Autor: Chris
[WRO] Gdzie kupić akumulator?
charwel (Oo)==::: nabazgrał(a):

Cześć.
Wiem, że w sklepie, ale chodzi mi o sprawdzony punkt z dużym wyborem akumulatorów i z kumatym sprzedawcą, który doradzi, a nie zedrze. Potrzebny mi akumulator 100Ah do Merca W202.
Może podzielicie się doświadczeniami z akumulatorami? Warto dopłacać do firmowych typu Varta czy LOXA itp. wynalazki wystarczą?

Ja 5 lat temu do V40 kupiÅ‚em feuwerta i o dziwo dalej krÄ™ci ...  :)
Teraz (tydzień temu) do drugiego auta kupiłem Bosch, ciekawe ile pochodzi.

[WRO] Gdzie kupić akumulator?