[艁贸d藕] Gdzie kupi臋 s艂oiki + zakr臋tk i?

Data: 2009-10-14 16:22:49
Autor: GK
[艁贸d藕] Gdzie kupi臋 s艂oiki + zakr臋tk i?
Witam,
Mo偶e kto艣 si臋 orientuje, gdzie mog臋 kupi膰 s艂oiki, pojemno艣膰 najlepiej 0,6 litra, ewentualnie 0,5 lub wi臋ksze w 艁odzi. Interesuj膮 mnie okolice od ul. Kili艅skiego w stron臋 Widzewa, Olechowa.
Je艣li chodzi o markety to totalna pora偶ka, nie mo偶na ju偶 kupi膰, a wcze艣niej np. w Tesco mo偶na by艂o, ale same s艂oiki, zakr臋tek ju偶 nie.
Nie wiem co za kretyn zam贸wi艂 u nich same s艂oiki bez zakr臋tek...

A tak w og贸le to w jakich sklepach szuka膰?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-10-14 15:05:56
Autor: Marx
[sd糫 Gdzie kupi s硂iki + zakr阾ki?
GK <grego69@gazeta.pl> napisa(a):
[...]

     - w ma硑ch ogrodniczych  kupowa砮m (Pabianice).Niedawno by硑 du縠 s硂je z nakr阾kami w Nomi P-ce.
Grzegorz

Data: 2009-10-15 08:12:07
Autor: Misiek
[艁贸d藕] Gdzie kupi臋 s艂oiki + zakr臋tki?

U偶ytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hb4mrr$139$1inews.gazeta.pl...
[...]

Billa

Data: 2009-10-15 11:25:14
Autor: GK
[艁贸d藕] Gdzie kupi臋 s艂oiki + zakr臋 tki?
Misiek pisze:

Billa

Dzi臋ki! Trafi艂em na normalny sklep na Przybyszewskiego. Ale swoj膮 drog膮 strasznie ciekawa historia w Tesco z tymi s艂oikami. Sta艂a ich tam wcze艣niej spora sterta, ale bez zakr臋tek, jak w informacji zapyta艂em o zakr臋tkami, pani odpowiedzia艂a, 偶e "nie ma". Czy b臋d膮? "Nie b臋dzie". A na moje stwierdzenie, po co kto艣 zam贸wi艂 s艂oiki bez zakr臋tek, pani wzruszy艂a ramionami i stwierdzi艂a, "偶e nie wie po co".
:-)
Normalnie jak w "Misiu".
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-10-15 11:55:30
Autor: Prawusek

"GK" <grego69@gazeta.pl> wrote in message
Misiek pisze:

> Billa

Dzi阫i! Trafi砮m na normalny sklep na Przybyszewskiego. Ale swoj drog
strasznie ciekawa historia w Tesco z tymi s硂ikami. Sta砤 ich tam
wcze秐iej spora sterta, ale bez zakr阾ek, jak w informacji zapyta砮m o
zakr阾kami, pani odpowiedzia砤, 縠 "nie ma". Czy b阣? "Nie b阣zie". A
na moje stwierdzenie, po co kto zam體i s硂iki bez zakr阾ek, pani
wzruszy砤 ramionami i stwierdzi砤, "縠 nie wie po co".
:-)
Normalnie jak w "Misiu".
Pozdrawiam,
Grzegorz

    Je縠li chodzi o twisty to ludzie wykupuj zakr阾ki - nie s one
zabezpieczane jak w pocz眛kach - gdy od 秗odka by硑 pokryte w ca硂禼i
teflonem. Teraz s tylko malowane a teflonowa uszczelka jest naniesiona
tylko w miejscu styku ze szk砮m, st眃 szybko ulegaj korozji.
    Najlepsze s s硂je Wecka, brak tylko du縠go zamawiaj眂ego - widzia砮m w
縴ciu s硂je od 0,25 w g髍 oraz kwadratowe w przekroju - lepsze upakowanie
na p蟪kach. Skontaktowa砮m si z wytw髍c - potrzebne wi阫sze zam體ienie.
Maj zalet - trwa硂舵 przetwor體 - pokrywki jednakowego rozmiaru, mo縩a je
zapieka w piekarniku (mi阺ne konserwy)

[艁贸d藕] Gdzie kupi臋 s艂oiki + zakr臋tk i?