Gdzie kupic

Data: 2009-09-14 20:10:25
Autor: Jaroslaw Berezowski
Gdzie kupic
.... nakretki kolpakowe do piasty 3biegowej Sachsa w ludzkiej cenie?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-09-14 14:21:42
Autor: Saurus
Gdzie kupic
On 14 Wrz, 20:10, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:
... nakretki kolpakowe do piasty 3biegowej Sachsa w ludzkiej cenie?

Kołpakowe? To na 3 biegu będziesz cały czas jeĽdził?

Data: 2009-09-15 23:48:15
Autor: Jaroslaw Berezowski
Gdzie kupic
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:21:42 -0700, Saurus napisał(a):

On 14 Wrz, 20:10, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:
... nakretki kolpakowe do piasty 3biegowej Sachsa w ludzkiej cenie?

Kołpakowe? To na 3 biegu będziesz cały czas jeździł?
Pomijajac na jakim biegu lubie jezdzic, to wiesz gdzie mozna kupic nie kupujac calej piasty?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-09-15 15:37:55
Autor: Saurus
Gdzie kupic
On 15 Wrz, 23:48, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:

> Kołpakowe? To na 3 biegu będziesz cały czas jeĽdził?

Pomijajac na jakim biegu lubie jezdzic, to wiesz gdzie mozna kupic nie
kupujac calej piasty?

Wiem gdzie kupić nakrętki do tej piasty ale nie takie eleganckie
kołpakowe. Prawa "starego typu", tzn. nie z nasadk± z plastikowym
kółkiem tylko długa i profilowana dla prowadzenia łańcuszka. Lewa -
zwykła nakrętka. Wła¶ciwie to znam kilka takich miejsc, chyba wcale
nie tak trudno o nie. Gdzie mieszkasz?

Data: 2009-09-16 15:11:49
Autor: Jaroslaw Berezowski
Gdzie kupic
Dnia Tue, 15 Sep 2009 15:37:55 -0700, Saurus napisał(a):

Wiem gdzie kupić nakrętki do tej piasty ale nie takie eleganckie
kołpakowe. Prawa "starego typu", tzn. nie z nasadką z plastikowym
kółkiem tylko długa i profilowana dla prowadzenia łańcuszka. Lewa -
zwykła nakrętka. Właściwie to znam kilka takich miejsc, chyba wcale nie
tak trudno o nie. Gdzie mieszkasz?
Gorzow Wlkp. i okolice. Chodzi mi o lewa, bo kolpak z jakiegos stopu alu byl i sie zdemolowal gwint.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-09-21 11:44:45
Autor: Saurus
Gdzie kupic
On 16 Wrz, 15:11, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:
Gorzow Wlkp. i okolice. Chodzi mi o lewa, bo kolpak z jakiegos stopu alu
byl i sie zdemolowal gwint.

Wła¶nie do serwisu w którym pracuję kupili¶my i nawet były
kołpakowe ;) Ile sztuk by¶ chciał? Mogę Ci sprzedać po cenie tak jak
mamy i tak jak wszędzie - 3 zł sztuka + koszty wysyłki. Je¶li jeste¶
zainteresowany napisz na saurus8 (małpa) gmail.com

Gdzie kupic