Gdzie kupić Ahtlona XP od 1800+ d o 3200+ w okolicach Łodzi?

Data: 2009-07-28 10:17:29
Autor: Marcin
Gdzie kupić Ahtlona XP od 1800+ d o 3200+ w okolicach Łodzi?
psuja-winxp pisze:
Witam

Pytanie jak w temacie.Jestem 30 km od Łodzi na północ i interesuje mnie czy gdzieś w Łodzi mogę tanio kupić Ahtlona XP na Socket A, który jest mi potrzebny do modernizacji starego komputera.
znajdz w google firmę EMITER z ulicy Senatorskiej , zadzwoń , mają używki , może będą coś mieli dla ciebie

Gdzie kupić Ahtlona XP od 1800+ d o 3200+ w okolicach Łodzi?