Gdzie kupić Ahtlona XP od 1800+ do 3200+ w okolica ch Łodzi?

Data: 2009-07-28 10:04:23
Autor: Doxent
Gdzie kupić Ahtlona XP od 1800+ do 3200+ w okolica ch Łodzi?
Pytanie jak w temacie.Jestem 30 km od Łodzi na północ i interesuje mnie czy gdzieś w Łodzi mogę tanio kupić Ahtlona XP na Socket A, który jest mi potrzebny do modernizacji starego komputera.

zapewne koszt podróży w 2 strony przewyższy wartość tego procesora i to znacznie.

Gdzie kupić Ahtlona XP od 1800+ do 3200+ w okolica ch Łodzi?