Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.

Data: 2014-12-07 20:31:12
Autor: Tomasz Stiller
Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.
Cześć,

Ostatnio rzuciła mi się w oczy stacja benzynowa w Poznaniu, która sprzedaje ON Arktyczny. Nie mogę sobie niestety przypomnieć gdzie to było. Czy ktoś może wie? Pamiętam tylko ceny ON zwykły za 4,65 a Arktyczny za 4,95 Czy ktoś kojarzy gdzie to mogło być?

Tomek

Data: 2014-12-07 13:12:47
Autor: kogutek444
Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.
W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 21:31:31 UTC+1 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
Cze¶ć,

Ostatnio rzuciła mi się w oczy stacja benzynowa w Poznaniu, która sprzedaje ON Arktyczny. Nie mogę sobie niestety przypomnieć gdzie to było. Czy kto¶ może wie? Pamiętam tylko ceny ON zwykły za 4,65 a Arktyczny za 4,95 Czy kto¶ kojarzy gdzie to mogło być?

Tomek

spodziewasz się - 40?

Data: 2014-12-07 22:52:03
Autor: RD
W dniu 2014-12-07 22:12, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

-32 ?

http://www.statoil.pl/pl_PL/pg1334074621806/klient-indywidualny/stacje.html

Data: 2014-12-07 14:22:21
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 7 grudnia 2014 22:52:04 UTC+1 użytkownik RD napisał:

> spodziewasz się - 40?

-32 ?

http://www.statoil.pl/pl_PL/pg1334074621806/klient-indywidualny/stacje.html

gdzie i kiedy ma tyle być?

Data: 2014-12-07 15:03:24
Autor: Przemek
[...]

Arktyczny to chyba Statoil. Lotos też ma co¶ w tym stylu, ale nazwy nie pamiętam - Dynamic?

Data: 2014-12-08 08:20:46
Autor: Maciek
Dnia Sun, 7 Dec 2014 15:03:24 -0800 (PST), Przemek napisał(a):

Lotos też ma co¶ w tym stylu, ale nazwy nie pamiętam - Dynamic?

"Dykta Plus" ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-12-08 17:32:42
Autor: Cavallino
Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.

Użytkownik "Przemek" <przemyslaw.22@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3887af8d-6040-4b8e-8a9e-c2781ea02219@googlegroups.com...
[...]

Tak.
I to dokładnie jest to samo paliwo, tylko pod inn± nazw±.
Cholernie drogie, zwłaszcza w przypadku Statoil - nie wiem czy własny depresator nie wyszedłby taniej niż kupowanie go już w paliwie za +0,50 zł za litr (paliwa).

Data: 2014-12-08 09:30:22
Autor: Przemek
W dniu poniedziałek, 8 grudnia 2014 17:32:51 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

[...]

Depresator nie będzie lepszy niż to paliwo. Wlej sobie przy tankowaniu do butelki i porównaj klarowno¶ć i barwę paliwa arktycznego i zwykłego. Jest różnica widoczna gołym okiem, zreszt± na YT jest film pokazuj±cy różnicę w niskich temperaturach.
Z dodatków do paliwa, to ja kupuję co jaki¶ czas preparat do diesla Shella, tańszy o połowę niż STP, czy inne markowe.

Data: 2014-12-07 22:51:01
Autor: MichaelData®
Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.
Tomasz Stiller wydumał(a) w news:m62deg$uf6$1dont-email.me :
[...]

Statoil.

--
Michael________™
______/) /\ | /\  "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you

Data: 2014-12-08 01:02:55
Autor: szymon.czarkowski
[...]

Lotos (Dynamic Diesel) http://www.lotos.pl/322/p,174,n,4180/grupa_kapitalowa/centrum_prasowe/aktualnosci/paliwa_zimowe_w_ofercie_sieci_lotos
Temperatury poniżej -30st.C nikt się (na razie) nie spodziewa, ale to paliwo nie ma biokomponentów. Sam niedawno zdecydowałem się zamienić ON Verva na Dynamic Diesel - jestem ciekawy, czy będzie jaka¶ zauważalna różnica. Po kilku tankowaniach będzie można wyci±gn±ć jakie¶ wnioski.

Gdzie kupić ON Arktyczny w Poznaniu.