Gdzie kupić baterię do N95-1

Data: 2009-03-15 21:31:03
Autor: Netx
Gdzie kupić baterię do N95-1
Potrzebuję zakupić baterię do Nokii N95 (N95-1) może być z odbiorem osobistym w Warszawie. Zależy mi aby była oryginalna i miała te swoje 950mAh (w/g Nokii). Problem jest taki że na Allegro ceny są od 25zł do 125zł za baterię w oryginalnym opakowaniu. Poszedłem do pobliskiego sklepu i tam mają ją za 129 zł i też twierdzą że oryginalna, ale na oko to się nie różni od tych za 25zł na Allegro. Co radzicie? Kupić najtańszą na Allegro? Tyle że nie chciałbym się rozczarować - ta co miałem oryginalnie w pudełku z telefonem trzymała czasem nawet 5 dni (mało rozmawiam).
Mogę kupić wysyłkowo albo z w sklepie w Warszawie byle by była oryginalna albo trzymała na pewno tyle samo co oryginalna.

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-03-15 22:53:36
Autor: animka
Gdzie kupić baterię do N95-1
Netx pisze:
Potrzebuję zakupić baterię do Nokii N95 (N95-1) może być z odbiorem osobistym w Warszawie. Zależy mi aby była oryginalna i miała te swoje 950mAh (w/g Nokii).

W każdym markecie są takie punkty sprzedaży.

--
animka

Gdzie kupić baterię do N95-1