Gdzie kupić głowicę do HP 7000 ?

Data: 2012-06-12 10:28:56
Autor: ZS
Gdzie kupić głowicę do HP 7000 ?
Mam HP 7000 i zaschła głowica (wymienna) prówbowalem już ją róznymi płynami udrożnić ale niestety jest to utrudnione z uwagi na budowę. Normalnie odciaganie tuszu przez dysze fajnie je odpowietrza ale tutaj jest to niewykonalne:( nie ma jak zatrzasnąć pojemników przy wyciągniętej głowicy. Chyba że zna ktoś jakiś sposób jak ją udrożnić? Mam płyny do wenętrza i nawet z amoniakiem ale nie chce ruszyć.

Kupić tą głowicę też nie sposób. Jedna na allegro ale bez faktury:(

Gdzie kupić głowicę do HP 7000 ?