Gdzie kupić kable TV do Dreamcasta ?:)

Data: 2009-11-08 20:03:16
Autor: Minotaur
Gdzie kupić kable TV do Dreamcasta ?:)
Witam :)

Chodzi mi o kabelek sygnałowy (chinche, euro) obojetnie jaki do podłączenia DC do TV :)
Na Allegro znalazłem sztuk 2 ale w jakiejs kosmicznej cenie okolo 50 zl z przesylka za kawalek kabla wart 5-10 zł max (porównując z innymi konsolami), w dodatku jakies "posklejane" taśmą :)
O co w tym chodzi ? Taki unikat stanowia akcesoria na ta konsolke ?? Przeciez z drugiej strony reszta akcesoriów jest nawet tansza niz na inne platformy np. pady są po 19 zł na przykład - wiec o co chodzi z tymi kablami TV ?:)

Data: 2009-11-09 11:00:10
Autor: dziki
Użytkownik "Minotaur" <beezz@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hd7599$jan$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ale to chyba nie sa pady oryginalne?

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-11-10 01:23:23
Autor: Minotaur
Gdzie kupić kable TV do Dreamcasta ?:)
ale to chyba nie sa pady oryginalne?

nie, ale ja kabla tez nie chce oryginalnego - a w zasadzie jest mi wszytsko jedno ...

A co do padow to bywaja tez bardzo tanio i oryginalne (po 29 zl widzialem nawet) ale czy na pewno jest jak w opisie - tego nie wiem:)

Data: 2009-11-10 11:17:02
Autor: dziki
Użytkownik "Minotaur" <beezz@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hdabuf$2rt$1atlantis.news.neostrada.pl...

A co do padow to bywaja tez bardzo tanio i oryginalne (po 29 zl widzialem nawet) ale czy na pewno jest jak w opisie - tego nie wiem:)

sprawdz na play-asia, ew. deal extreme.

pozdrawiam,
dziki.

Gdzie kupić kable TV do Dreamcasta ?:)