Gdzie kupic kable rozruchowe i jakie?

Data: 2018-02-21 12:51:51
Autor: J.F.
Gdzie kupic kable rozruchowe i jakie?
Użytkownik "ń"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p6j526$kod$1@node1.news.atman.pl...

A pisalem niedawno, ze w Kauflandzie byly :-)
Ale do sprawdzenia :-)

A teraz ... zrob to sam ?

Polecicie jakieś kable rozruchowe, które:
* mają sensowne końcówki, czyli nie z blaszki gnącej się paluszkiem i nie w rozmiarze do aku czołgu T-34?
* mają dobrze zarobione końcówki (najlepiej na obydwie połówki);
* są miedziane.
Zwykła osobówka z dieselkiem, odpalanie okazyjne po mroźnej nocy na powietrzu, nie potrzebuję grubych (10 mm2 ?, 15 mm2 ?),

IMO - 10mm^2 starcza.

lecz raczej dla wspomożenia słabego aku niż rozruchu zupełnie padłego (lub tak mi się mylnie wydaje).

10 starcza i do padlego.

Czy warto wozić dość długie i jak długie(4,5 - 5 m)?

Dlugie to wiekszy opor, i 10 moze nie starczyc.
Ale swoja dlugosc powinny miec, bo czasem trudno sie zblizyc odpowiednio.
3.5-4m bym obstawial.

Ewentualnie mogę zrobić sam, co prawda nie mam prasy do zaciskania końcówek - wtedy jakie końcówki polecicie (jednocześnie w miarę solidne i nie za wielkie, żeby łatwiej dojśc do klem czy masy przy rozruszniku)?
Ceny w marketach 10- 50 zł, nie chciałbym wydawać więcej niż 80 - 100 zł.

Za 10 zl to tylko krokodyle sie do czegos nadaja.

J.

Gdzie kupic kable rozruchowe i jakie?